16 July 2010

korg x payah bace lah..

0 comments

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani


ini kisah aku.


semalam, aku bangun tidur dengan satu semangat. aku x tau la semangat apa. yang penting aku rase sangat gembira x tentu pasal. lebih kurg mcm org gle la jugak. sampai2 kelas pun, classmate pelik. aku asyik tersengih dan tersenyum dan ketawa je. jumpa semua org nk puji. padahal xde pe lah sangat. kan aku da cakap, aku x betul sangat semalam.


aku menghantar msg motivasi kat org. x psl2 kan. mcm org gle kan. haha.


tapi kan org ckp, jgn hepi sgt. nanti sedeyh pulak. betul kot. mase mlm, seperti bese aku membebel n bercerita ngan penuh semangat. aku try x libatkan diri. aku telah berusaha x pk aty aku. aku berusaha nak mengabaikan yang da lepas. let by gone be by gone kan. ke salah aku tulis ni. pape jelah. anggap nothing had happend. berusaha x nak ingat y silam. yup. he is my friend. and whatever happen, he will still be my friend. insyaAllah. but he choose to be like this. and he left me with no choices.


pagi td bangun dengan rasa nak mengabaikan segalanya. nak anggap mlm td x jadi pape. tp msg pg td..


ko dok tempat aku. cube ko rase. aku komen ko betah. ko nak aku ckp panjg lgi?


and i got 'makaceh ah' pagi td..



so aku melangkah ke dewan tok last quiz physio dengan bengang+sedeyh. n certainly i dont know why. maybe bcoz, yeah. i dont understand him anymore. 1st tym dlm idup aku, aku rase aku x focus pe aku jwb kat kertas tu. but thanks goodness, i managed to walk out with a smile. sayang physio.=)


2 jam lg nk mid term civilization in medicine. name tokoh sume x hafal lg. x pelah. i will try my best. da xde mo0d nak bace.


ye. saya ade byk lg benda nak pikir. pentingkan apa yang lebih penting. thnks to qutham akif and noramalina aziz for making me smile back. even korg x tau pun ape y jadi. =D


ok. terase sngat baku dalam berbahasa hari ni. mo0d nak jwb civil la ni. =D


yelah..

aku yang x paham ko..

aku yang suke betah ko..

aku yang da x kenal ko..

akulah y da berubah..

ure still the same..

i admit it..

my fault..

sorry..


hari jumaat, hari yang berkat. ok. muhasabah diri. maapkan sume org yang pernah wat salah kat diri. ok. saya maapkan sume. hidup tanpa dendam. suke2 aje. bahagia lah selalu. hidup hanya sekali. jgn sampai menyesal nanti.


sekarang saya da hepi semula..=D


alhamdulillah

mungkin HUA DA mmg da x wujud dalam hidup saya lg..

15 July 2010

sila korg jgn bace..

0 comments
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihi



aku sudah give up..

suka hati ko lah..

ur life right..

aku mintak maaf..

aku x patot pertikaikan hakikat tu..


people change..

both of us had changed..

yup..

kita x mungkin jadi mcm dulu..



.....

jiwang~

0 comments


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani



Kaulah bidadari dalam hidupku

Yang selalu hadir di dalam mimpiku

Bunga yang selalu harumi hariku

Anugerah Tuhan yang sempurnakan ku

Bila kau jauh

Aku selalu rindu

Bila kau ada

Hatikan berbunga

Ku akan selalu menjadi bintangmu

Menerangi gelap dan mimpimu

Aku setia di sini mengusap tangismu

Menemani sunyi di hatimu

Bila kau jauh

Aku selalu rindu

Bila kau ada

Hatikan berbunga


saya sedang melayan mo0d jiwang..tetibe je..hahaha..=D








.....
































11 July 2010

........

0 comments
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani



hurm..

salah ke ape aku wat?

nape aku x rase bersalah?

tapi..

manusia sume tgk aku plek..

tak di nafikan..

mmg agak pelik la ape aku wat..

kat kawasan INTEC lak uh..

kat kawasan MEP lak uh..

pergh..

berani gle kot..

kenape aku bley wat cm uh?

sebab aku rase selamat..

x rase terancam pun..

plek kan..

ngan org len,x pena rase selamat cm uh..

mungkin..

mereka kanak2 kot..

hahaha..

perangai mcm kanak2..

azyan..

nape ko pk kan sgt pe org pk?

xxx..

aku x pk..

aku cume,

law aku kat tempat dyorg..

aku akan pk mcm tu ke?

mungkin..

sape tahu..

tapi manusia kat lu0 sane..

x kenal aku..

mereka x layak nk judge aku..

x layak nk komen cara hidup aku..

x layak nak kritik kawan2 aku..

x layak nak wat tanggapan kat aku..

kenape aku susah sgt nk idup under title KISAS uh?

tahukah anda..

saya sudah keluar dari KISAS..

mmg..

saya PERNAH belajar kat situ..

tapi saya masih saya..

org akan expect mcm2 dari aku..

dak kisas kene bek la..

tudung labuh..

babul liqa'..

x ckp ngan laki..

x msg ngan laki..

x kluar ngan laki..

tapi..

tu expectation org laen..

aku sekarang nekad nak penuhi expectation aku terhadap diri aku..

wat pe pk psl org laen..

as long as aku tahu kat mane aku barada..

kat lorong mana yang aku sedang lalui..

arah mane yang aku nak tuju..

aku da x peduli..

dyorg kawan aku..

KAWAN-KAWAN AKU..

so what?

do u have any problem with that?





.......







yanhar iswid..

0 comments
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang


Hanya satu pintaku

Untukmu dan hidupmu

Baik-baik sayang

Ada aku untukmu

Hanya satu pintaku

Di siang dan malammu

Baik Baik sayang

Karna aku untukmu


ok..melayan jiwang jap..ehe..um..yanhar iswid dalam arab amni mksodnye, hari yang malang..terase malang sungguh hari jumaat;09072010..sangat malang..hailoo~


pg tu g kelas lambat 40 minit ko tau!!..gle r..wat calar imej baek aku je..pasal ape..ade mkhluk Allah mane ntah kate klas kol 9..act klas kol 8 dowh..amek ko..malu gle r..masok klas x smpi 20 minit, abes da..terobek segala imej budak baik aku selame ni..haish~


da g kelas lambat,aku un gatal g msg qutham..


qutham,aku lmbat g klas ari ni..yada3~.....


pas2 dy rply ape ntah..aku un nk rply la blk..sekali dpt rply,

ape ko anto ni weyh??pe daa...

aku x tau la fon aku y bengong ke mate aku y bengong ke, jari aku y bengong..tp aku g send rply uh kat luqman rupa nya..gila malu seyh..sek bek dy kat cafe tym uh..malu gle..hahahaha..tym dy nk masok kelas, aku da x tau nk sorok muke kat mane..segan gle~~..huhuhu..


pas2 tok arab, dyorg nk pasangkan aku ngn luqman..mak aii..malu x ilang lg..nk nyanyi same lg..waduh..segan nk mati..


nk g mid lak..ktm rosak..30minit gak la terkandas..adoyai..apelah nasib..


beratur nk g beli tiket uh, x yah ckp la..tp x pe..demi eclipse..ehehe..


balik smpi bilik, tgk wet dlm poket xde..x tau tercicir ke terjatuh ke penyeluk saku ke..so da ilang wet..gle sdeyh..ntah ape malang sgt nasib ari uh..huhu..


so kesimpulanye, ilyaumil gum'ah kedaa yanhar iswid awii moot..huhuhu..='(..
saya x suke 09072010!!




......