18 February 2012

saengil chukha hamnida~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..




ALHAMDULILLAH
ALHAMDULILLAH
ALHAMDULILLAH

saya sudah 20,
anda bila lagi?


erk, haha. apesal macam happy je?
padahal tak pun.
selsema yang teruk sejak hari khamis dan serangan diarrhea di pagi hari yang nak disambut,
bukan lah sesuatu yang seronok bukan?
tapi sakit tu penghapus dosa kecil kan. Allah tarik nikmat yang sikit je baru.

so, i just had a great wonderful birthday this year.
erk, yeke?
haha. ntah laaa. dah besar kot. jadi tak ada laa perasaan sangat pon.
orang wish ke, x wish ke, bukan suatu tanda orang tu ingat kita ke bukan.
ape guna fesbuk kan?
mostly, aku paham je ramai tak ingat pon birthday aku macam mana aku pon tak ingat birthday orang lain. 
so aku tak ada laa nak tacing ke ape orang tak wish birthday aku.
small matter je beb.

kepada mama, babah yang wish.
along, angah, kak chik, adek yang kat hostel.
makaseh banyak2. :)

special thanks to my housemate sebab belanja makan. kenyang sangat. hehe.
n pada apip dan eiyra yang bagi coklat.
aku tak tahu laa kenapa,
tapi aku suka sangat kalau orang bagi aku makanan.
sebab nikmat makan tu indah sangat.
even orang ckp kalau bagi makanan, xde laa kenangan kan.
tapi pada aku, keseronokkan makan makanan tu tetap akan jadi ingatan.
eeeeaaaaaahhh, tapi tak bermakna aku tak suka orang bagi aku barang apa-apa.
mestilah suka.
teddy bear ke, blouse ke, keychain ke, hikhik.
konfius kenapa ketawa gedik. hahaha.
thanx pada Atin, Halimah, Farah bg magic ball tu.
comel sangat. 
pada semua yang wish birthday aku.
120++ orang yang wish dekat fesbuk.
terima kasih banyak-banyak.


 coklat dari apip.
HB, sweet tak?


coklat dari eiyra. siap ada BIGBANG lagi kot. hehe.

 hadiah Atin. tapi aku request hadiah lain. sobs. kalau tak dapat hadiah ni pon tak pe, janji yang request aku tu dapat. T____T

dan last sekali,

hadiah yang paling aku terharu setakat ni. SKIRT.
terima kasih Anis Syahirah bt Mohd Hakimi.
lawa sangat skirt tu. even aku bukan jenis yang pakai skirt, tapi sebab kau bagi, InsyaAllah aku akan selalu pakai. terharu tak aku pakai hari ni?
lain terus imej. hehe. habes kene gelak ngan budak kelas. hik3. nampak feminin habes.


kamu, kamu, kamu sekalian,
do pray for me.
mungkin satu atau semua doa-doa dari kalian semua dimakbulkan menjadikan aku insan yang lebih diredhai Allah. kan best macam tu? 
tapi jangan laa doa kawen je.
semua yang wish kat aku kat kelas tadi, semua suruh kawen awal.
=.="

bye-bye TEEN.
HELLO TWENTY.
another year to discover.
InsyaAllah. 

p/s:hari ni besday blog ni jugak.
genap 2 tahun. hehe. :D



.....

2 comments:

Anonymous said...

Happy belated birthday Azyan! Aku taktau nak wish katne sebab facebook takde da, last2 wish sini je la haha. :D

Semoga cepat kahwin hewhewhew :)

Stalker Comel . hihi . said...

eh dah 20 tahun . wahh . happy belated belated belated birthday yee awak . kita belum 20 tahun lagi . tapi dah nak 20 dah . hihi .

semoga panjang umur murah rezeki sihat tubuh badan dan semoga berjaya dalam bidang awak yee dokter comel . hikhikhik <- ini ketawa awak. hehe