06 August 2010

busy as a bee..

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..


awak..

banyak sangat bende nak cite kat awak..

rase mcm x tertahan2 nak pendam..

rase mcm nak all out ngan awak..

saya nak luahkan segalanye-galaye..

2 minggu da saya pendam..

penat, n terseksa tau x..

mungkin terpakse tangguhkan lg..

saya sangat sibuk sekarang..

saya mintak maaf awak..

mule2 ngan BTN,INPRO pas uh presentation,

pas2 persembahan arab..

dan presentation lg..

bakal menjelma, RAMADHAN KARIM..

pre-departure pule akan mnyusul..

next is my final exam..

18/8-25/8

sorry awak..

saya terpaksa abaikan awak berulang kali..

awak tnggu saya ye..

saya tau awak penyabar..

saya salu je jumpe awak..

tp saya x terluahkan pe saya nak ckp..

sbb nnt saya ckp x behenti..

saya sibuk..

sangat2 sibuk..

kalo saya fail final exam, saya x ley fly..

and one of the thing i hate the most is my life is when i have to face failure..

saya x bley terime hakikat kalau saya fail..

mintak maaf byk2 ye..

insyaAllah, 26/8 saya akan tamat di INTEC..

tym uh saya akan free tok cte segala-galanye kat awak..

20 hari saje lg..

sekejap je uh..

tnggu saya ye, encik BLOG =D


insyaAllah,i'll do my best.

i want to be the 'BESTEST'


flight diawalkan?apekah?

=.='


....






2 comments:

Anonymous said...

wahh...xmo la flight diawalkan..
tapi btul KAH??
aku benci ura-ura ni..huh...

Anonymous said...

Awal?