11 July 2011

(^^,)

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..


kita tak serupa.
mustahil awak akan jadi macam apa yang saya nak awak jadi.
dan mustahil jugak untuk saya jadi macam apa yang awak nak.
sebab nya mudah aja.
kita berbeza.
sila terima dengan hati terbuka.
bertolak ansur, toleransi, hormat menghormati,
susah sangat ke?


*******************************************


dulu aku tak percaya kalau orang kata kita akan jumpa someone yang akan mengingatkan kita tentang masa silam kita.
yelaa. manusia kan tak sama.
mana mungkin jumpa orang yang hampir sama.


tapi sekarang.


arrrrggghhhh!!!


aku keliru.
antara persahabatan dengan masa silam.
yang dah lepas tu, dah laaa.
senang laa cakap.
diri sendiri tak rasa.

perlu ke menjarakkan diri?
perlu ke mengasingkan diri?
perlu ke mengelak sebelum pisang berbuah dua kali?


tapi,
dia bukan orang tu.
dia bukan.
dia tak bersalah pon.
dia tak tahu menahu pon.

ni masalah aku dengan hati dan fikiran aku sendiri.
azyan, wake up!!
jangan jadi bodoh laa.





blerghhhhh~~
aku rase musim panas dan kering ni telah mengubah aku jadi mereng siket.

maaf laa ye.
tak ade faedah.



.....

2 comments:

aku.dye.mereka said...

tanak cite ape2 kat aku ke ?

AzyanAaziz said...

ohooooo. x perlu kot. benda kecik je. hehe.