06 April 2012

BLUE!

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

lama x update.
ni pon x sempat je.
just nak letakkan memori kat sini.
macam mane aku menjalani kehidupan sehari-hari kat sini.
seronok sebenarnya sesuatu yang dipanggil ukhwah tu.
dan ukhwah tu bukan boleh dapat kalau kita 24/7 menghadap laptop je.
kita kene keluar bersosial jugak.
kenal orang baru, luaskan pergaulan.

banyak sungguh program yang PCT ngan DPMT anjurkan,
tapi aku pergi n join mana yang termampu jelaa.
fokus utama tetap belajar kan.


first time budak dentist bukak booth.
walau aku x termasuk dalam ajk yg uruskan booth, aku tetap bangga ngan korang.
daebak laa!



 pergi PSD.
PERUBATANs SPORT DAY kat ZAGAZIG
masuk dua acara, tapi yang dapat pingat satu je. hoho.
tak pe. yang penting enjoy gilak. semangat gile.
TANTA akhawat no 3 keseluruhan.
ikhwah pon no 3 juga.
ingat muhafazah kecik x boleh lawan ke ngan muhafazah besar?
 ngeeeee.


hadia cabutan bertuah.
poyo je buat status gempak.
padahal dapat mug je.
tapi aku tetap berbangga 20 tahun hidup, pertama kali dpt cabutan bertuah. haha.


pharaonic village. :)

ni dapat masa lawatan kelas ke pharaonic village.
oh, aku tengok sendiri macam mane dia buat.
benda ni totally pasir yang bewarna.
ingat dia ade magic ke ape,
tapi rupanya mmg dia susun pasir dalam tu utk bentukkan.
hebat gila.
ternganga mulut tengok dia buat.  
cantik kan?



eminent evo.
program seminggu.
banyak sungguh manfaat program ni.
rugi sape yang x pergi.
dan rugi jugak org yg asyik tido je sepanjang ceramah.
erk, terase laa pulak. huhu.




ohhoooo. ni sedang berlangsung. esok ada lagi, tapi esok aku ade kelas.
so sempat tengok-tengok kejap jelaaa kan.
seronok gak weyh.
wujud jugak lah kesedaran exam ni dah dekat sangat-sangat dah.
tapi main-main je lagi.
aduyai.
lagi-lagi bila jadi adhoc ni,
tengok slide pasal exam, pergh.
naik bulu roma ni. huhuhu.


 dan ini next week.
saya lah salah seorang tutor nya.
akan ajar tulang skull.
dah laa skull tu tulang yang paling susah.
paling banyak foramen,
paling banyak nerve and vessel,
blerrghhh.
semoga Allah memberkati usaha kami.
lagi banyak ajar orang, lagi banyak aku akan faham dan hafal kan?
harap-harap nya laa. sebab bukan saje nk ajar budak dentist, tapi budak 2nd year medic jugak.
sebab dyorg pon belajar head and neck tahun ni.
cuak. cuak.



dan ini video hari tu.
presentation untuk oral histology.
ambek markah exam kot.
2 group satu kelas.
macam gempak gila.
satu group pakai lab coat, satu group pakai blazer.
nampak aku tak?
hoho. aku salah seorang yang bentang dalam group blazer.
terase berkaliber pulak cakap kat depan sambil pakai blazer.
hehe.



 i'm singing may BLUUUUEEEEE~~~~~~
:)

this is my classmate.
and i love them soooo much.
insyaAllah. 5 tahun kita bersama.





...............

0 comments: