27 May 2010

tetapkanlah hati ku~

pergh..pada saat aku taip ni, aku baru je dapat satu panggilan tepon yang benar2 mngugat iman aku..huhu..

sape ntah: salam, ni adik azyan ke?
aku: um, ye saya..sape ni ye?
sape ntah: ok..saya dari pihak UNITEN..saya nak tanye, adik da dpt scholarship mane2 ke?
aku: erm..alhamdulillah..dah..kenape?
sape ntah: adik dpt scholarship ape?
aku : JPA.. dentist..
sape ntah: oh, adik nak pegi jordan la ni?
aku : eh x la..mesir..kenape encik?
sape ntah : xde..TNB tgh cari org yang xdpt scholarship lg..nak bg scholarship oversea..
aku: oh, ye ke?..course ape?
sape ntah: engineering..xpelah dik..adik da trima kan JPA tu kan..saya kene g tepon org len la..
aku: um,aah..x pelah..rezeki saya kat JPA kot..hehe..salam..



pergh..fuuuh..waaahh..x tau nak ckp..tolong la..hukhuk..dugaan..ok azyan..da set kat..dentist..dentist..dentist..


kenapa lah pada saat aku da tetapkan aty aku, bley lak owg tepon g2..haish..


ok..ni yang terbaek..owg tu tepon saje nak tgk aku setia ke x ngn JPA la tu..okok..aku setia..=D
.......

0 comments: