19 June 2010

oh,sekejapnye cuti~

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihi


pergh..terase mase berlalu dengan sgt cepat ot..sok da nk blk..bas kol 9.30..hurm..cm x caye da smnggu n aku x wat pape lgsong..siyes keje gle..asgnment belambak,quiz anatomy isnin..mmg la cari pasal..tp mmg mcm xde mase..haha..


mule2 g perak,melantak 15 biji limau bali..gle ke?..x kan..kene lepas gian b4 fly..hehe..pas2 seharian layan cte korea..Princess Hour..saya suke shin goon ye..haha..pas2 ari selase lak g CS ngn kak chik n adik..melayan mereka menonton wayang..ye aku tau..aku akak yang baek..hehe..pas2 g mersing..pas2 da sabtu yakni hari ini..maka mmg la aku x wat keje..plus bkn itu shj alasan nye, lappy kene hanto servis..hikhik..law cipta alasan mmg hebat kan..=D


erm..tym ku0 g CS telah borong buku aka novel smpai RM80++..haha..family gle buku..balik2 abah bising..jawapan ku pada abah sangat besh,

abah,abah kene bersyukur tau..anak2 abah ni suke bace buku,novel..bukan beli bende bukan2..hehe..=D


so aku telah membeli 2 novel..tapi bukan aku nak sangat un..satu pesanan along..kedua pesanan angah..ye aku tau..aku adek yang baek..haha..so da selamat beli



  • Cinta Sufi-sambungan cte Laksamana Sunan uh


  • Ketika Cinta Bertasbih 2-ari tu baru beli yang 1st

kak chik seperti bese ngan komik dy..p komik uh sweet ot..haha..adik bese la..koleksi Ain Maisarah lah..AKU MAHU SUPERBIBIK..haha..da bape puluh da koleksi dy..aku y tumpang bace ni un da makin terikut2..mmg sumpah cte kanak2..watak2 dy sume gune name artis..ade fahrin la,linda,fasha,farid kamil,shasha,farah,n sewaktu dengan nye..mmg la menarik perhatian kanak2 mcm adik uh..


abah telah meng'format'kan kembali lappy ni..agar aku xde alasan nak mintak yang len..pas2 abah g tukar dr wndow vista jd wndow xp..mmg la da laju..jadi mmg saya xde alasan nak mintak lappy baru..abah,xkan nak tnggu fly bln 9..lame gle..hukhuk..='(..abah x kesian ke kat anak abah ni..hehe..so pas ni,xde la lg rungutan aku nak cmpak lappy ni dari tngkat 4 bilik aku..mesti roomate aku aman tenang tanpe rungutan aku setiap malam..haha..


erm,sangat jeles ngn mimiey,ain,tiniey,aini,neysah,jaa,ismah n ramai2 lagi kerana mereka telah klu0 ke mid beramai2..aku jeles tau x..aku nak ikot..tp da beli tiket..huhu..xpe2..syaza,amal,pia,syida un senasib ngn aku..haha..p still sdeyh tgk gambo dyorg..


urm..act skang nga fed up ngan some1..sangat2 fed up ot..sbb tu la merapu mcm ni..da lame x fed up ngn ses0rg mcm ni..hailo..qutham,mari kte fed up berjemaah..haha..


safwan lak..law ko rase itu yang terbaek,teroskan la weyh..hidup ko..hak ko kan..semoga ko bahagia..haha..ayat x ley blah..


ok..isnin quiz anatomy..mari kte hafal name tulang bersame2..antara byk2 part,aku rase tulang muke la yang paling payah..x caye?..meh aku tunjuk..tetibe cm malas..haha..len kali jela..aku nak tdo..nyte2~

....

0 comments: