12 June 2010

rindu~

ok..sangat2 lame x membebel..sangat2 lame x tgk blog..sangat2 busy..sangat2 serabot..haish..ok..






ade yang komen kat aku..blog awk uh mmg membebel la..so what?..saya x suruh awak bace un..jadi law nak bace, diam2 ye..ok?






hurm..test anatomy cm sempot2 je..test biochem agatk terok..test physio even x sehebat mane, tapi sangat suke..hahaha..sebab aku juz study 4 jam..mase yang len iaitu selame 4 jam telah digunekan ngan bertapa dlm lib siapkan ketas keje intro..fuuuuh..lega kot da siap setelah bertangguh sebulan..7 subjects more to go..huhu..






saya dapat cuti smnggu!!..haha..cm ne ley dpt?..hurm..act,mnggu depan mase BTN tok sume dak JPA..BTN=biro tatanegara..so ktorg un da kecoh2 la..lctrer sume da amk cuti..da ready la tnggal kelas smnggu..aleh2 pagi jumaat dpt confirmation yang dak dntist x terlibat..hukhuk..kami di anak tirikan!..so nak wat cm ne..dak medik sume xde..ktrg 30 ketol nak wat pe kat cmpus??..termenung??..haha..so ape lagi..CUTI!!!!..hahaha..




so,bye2 lek2,bye2 nawal2,bye2 ja,bye2 su,bye2 sume..hahaha..






tetibe rindu kat along n angah..mereka telah membuat status yang saya rindu mereka..tetibe cm tkot nak fly..nk tnggalkan mama,tnggalkan abah,tnggalkan kak chik, tnggalkan adik, tnggalkan pakwe,eh..ble mase aku ade pakwe..hahahaha..tp siyesly..mcm x ready lg..skang da nk ujung bln 6..pas2 bln 7..pas2 bln 8..pas2 fly..pergh..cepat gle..x mao bley x..hukhuk..






erm..skang da dpt title bar u..IMAM BESAR bilik..hahahaha..sejak2 akhir ni, roomate aku akn smbhyang berjemaah 5 kali sehari..alhamdulillah..ni wat saya rindu kat kisas..law kat kisas dulu, mmg jgn harap la tgk aku jd imam pertame..salu imam ketiga keempat n so on..haha..itu pon setelah men tolak2 ngn kawan2 seangkatan..tapi da kat intec, xpectation org pada kisas sgt tnggi..so waktu mule2 bilik aku wat solat jemaah. aku jela yang jd imam..x kisash la solat ape,solat senyap ke solat kuat ke, aku jelah..p setelah aku memaksa2 dyorg..akhirnye sume da bley jd imam..pas2 dyorg tros bg aku totle imam besar..lawak2..law dak kisas bace ni, kompem nk gelak golek2..beza ot ngn azyan kisas dulu..hahaha..






byk sgt nk bebel..tp x larat nak tulis..x larat nak mnghadap lptop ni..satu lg, arab mesir semakin menarik..haha..aku da reti nyanyi lagu arab..jgn men2 aw..hahha..wahastinii moot..saya rindu gle2 kat awak..ceh..y tu gak ko nak ingat azyan..p x tipu..bahase arab mesir sgt romantik..rindu,syg tu perkara bese..hahaha..






okla..da la tu..nyte2..
ngantok la nak wat warne warni..
hehe..

0 comments: