01 June 2010

merapu di tgh mlm

ok..mule2 sebelom merapu pnjg..nak wish hepi besday..


30 MEI-syida

1 JUN-ain


hepi besday korg berdua..semoga pnjg aku..aku rindu gle babeng r kat korg berdua..ain kat usim, jge diri..4 flat kan impian ko..ko bley pnye..syida bakal masok udm..percaye lah ni keputusan yang terbaek..mungkin rezki ko belom ade skang..eyh,diploma un okay ape..


nak masok kan gmbo korg berdua,,p pcaye lah..aku bz sgt..ecece..x la bz mane..tp bz lah..ngn botben yang x cukup kelajuan..maka aku menjadi malas nak upload gmbo..sowie ek..


td dpt result quiz biochem..sgt, sgt, sgt terok kot..huhu..19/30..major dapat 25 ke atas..azyan..cube lah tanamkan minat kat kat biochem uh..p sumpah x tipu..susah gle..adeyh..2 mnggu lg da mid term..bi0 betik..da la masok sampai 5 bab..uish..sungguh gle..wuuwaaa..


urm..sok ade presentation bio..satu group 12 owg..pergh..bukan senang nak mnyatukan 12 kepala menjadi satu..bukan perkara mudah..da la baru stat bincang tadi..esok da present..eish..mmg cari nahas la..n disebabkan aku ni PEMALU n PENYEGAN, aku menolak untuk mnjadi owg yang bercakap esok..hahaha..x pe la..aku membantu gak ape..adeyh~


weyh..semakin perlu bersabar dok sebelah luqman..dan pengiran..bak kate luqman,



dok sebelah aku ni, ko blajo bersabo, blajo menerima, blajo redha


hoho..aku jela y blajo..cess..bass luqman, bass!..aku x tau
la law pompoan len y dok sebelah luqman n peng ni..sek bek la aku ni bkn jenis y melenting or cpt nek darah or panas aty or kecik aty n yada, yada, yada..hahaha..aku ckp kat dyorg td,


cube la korg bygkan law pompoan len dok sebelah korg..memang hancur luluh la aty dy..bersyukur cepat akulah yang di takdirkan dok sebelah korg..haish~


haha..sbb pendekatan aku mudah saje..cakap la nak ckap ape un..azyan masih azyan..hahaha..


mimiey ajak ku0 hujung mnggu ni..tp tetibe cm risau..aku ade 2 quiz mnggu dpn..biochem ngn physio..presentation intro..arab lg..wahahaha..tkot nye..sume nak yang bagi markah lak uh..adeyh..tp saya nak klua ngn mimiey..hukhuk..='(..x kire..nak klu0 gak..law x klu0 skang, nak ku0 ble..hukhuk..


dlm 3 ari ni bilik aku ade problem ngn kunci..btol2 ujian la..mule2 tombol tercabot, pastu tombol x ley pusing sampai ktorg berempat terkunci dlm bilik, pas2 pg td kunci tersekat dlm tombol..akhirnye pihak pnyelia tuko gak tmbol bilik ktorg uh..hahaha..mmg nazak gle la..


ok..apsal tetibe sdeyh ni..hurm..ntah la..tetibe cm kosong..eish..x suke tol lah..oh azyan..sila lah tido..anda perlu ke klas esok..perlu menahan mate ye..ikhlaskan aty azyan..belajo kerana Allah..blajo adalah ibadah..niat kerana Allah..owg yang blajo ni byk pahala nye..


ok lah..tym 2 sleep..nyte2..=)



....






0 comments: