31 December 2012

2013 dan exam. -_-

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..


semua pun update blog, update status.
aku pun nak jugak.


today is the last day of 2012.
and also the last day of lecture and class for this term.
hooryeaahhh!
dan baru je sampai rumah selepas kelas tamat jam 5.30 petang tadi.
(maghrib pukul 5.05 petang taw)
-_-

so, apa yang ada dalam 2012?
errmmmm. errmmm.
ape eh?
macam-macam kott.
dari isu belajar, ke isu keluarga, ke isu kawan sampai laa ke isu hati dan perasaan (errkk?!)
but anyway,
everyday we will learn a new lesson.
setiap hari ada je pengajaran yang boleh kita ambik dari mula kita celik mata sampai laa kita tidur balik.
Alhamdulillah.
Alhamdulillah.
Alhamdulillah.




now sedang wondering,
apa yang 2013 akan bagi kat aku?
hmmm. hmmmm.
tak kisah laa yang menggembirakan aku,
mahupun yang menyedihkan aku,
aku harap aku akan jadi semakin matang dalam penilai setiap kejadian yang bakal jadi kat diri aku nanti.
kecuali bab kahwin. 
ahahaha. :P
heyy, esok dah 21 tahun ok.
ihik.
tambahan lagi,
terasa macam nak start tulis diari laa starting esok.
mungkin kan?
ermm. ermmm.


and now come the most stressful part.
EXAM
haishhhh.

habiskan lebih sejam sebab nak kaler-kaler kan jadual ni.
duuhhhhh. kalah budak kecik


schedule exam.
5 Jan - 15 Jan
7 subjek.
11 hari.
yoosshhhhhhh!!
harap tiada siapa yang akan menganggu emosi aku sepanjang 2 minggu ni.

kalau budak medik kata tahun ketiga dyorang adalah tahun yang paling susah nak survive,
di dentistry, tahun ketiga adalah permulaan untuk tahun yang susah. 
kalau tak boleh survive tahun ketiga,
susah laa untuk survive tahun keempat dan kelima.
maka everyone is currently in a stressful condition.
no study leave,
(kasi besar siket tulisan sebab jeles gile universiti lain ade cuti. sobs3)
a lot to cover,
many things to read,
everything need to be memorize, 
less gap between exam,
and you need to score this exam in order to pass this year.

kyaaahhhhhhhhhhh!!!!

seram nya.
seram nya.
may Allah ease everyone of us.
Asnan gamil boleh!!

jadi marilah menyambut tahun baru dengan buku dan lecture's notes yang banyak gila itu.
-_-'


jadi, all the best kepada mereka-mereka dan mereka yang juga bakal berdepan dengan exam.
semoga semua najah berlaka.

ok,kene usaha untuk fokus pada buku bukan laptop, bukan dinding, bukan dapur, bukan katil, bukan heater.
oh, payah nyaaaaa.
:(

banyak pulak bebel.

doakan kejayaan bersama.
:)

k laa.
bai.



........

0 comments: