02 December 2012

hak mengundi hak kami.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..




short update.
pilihan raya PERUBATAN dah nak dekat.
maksud nya pilihan raya PCT pun dah dekat.
semua orang sibuk nak calon kan si dia, si dia dan si dia.
4 disember borang pencalonan akan mula dijual.

aku sokong je pilihan raya ni. go go PCT!
tapi maaf. aku tak nak budak Asnan Gamil jadi exco tahun ni.
cukup laa tahun lepas 3 orang warga Asnan Gamil pegang jawatan exco PCT.

kalau sesiapa yang bakal menjadi calon,
maaf. anda tidak akan dapat undi daripada saya.
maaf. bukan sebab anda tidak layak, tapi aku tak nak benda yang sama berulang.
boleh je korang menang tanpa undi daripada aku sorang kan? :)

mungkin ramai kata akan kata aku tak supportive, tak jiwa PCT, tak de ukhwah yang sejati dan yadaa yadaaa, yadaaa.
tapi aku ada alasan aku sendiri.
kalau dulu kata nak wakil dari dentist,
tahun ni dah ada first year untuk wakil kan.
so kalau nak suruh aku kempen,
aku tarik diri awal-awal.
sorry. mianhae.




I love Asnan Gamil.
and I'll always do.


......

0 comments: