19 February 2010

nape susa sgt..

baru td gado blk..gado ke?..bkn2..cume konflik..ak x paham la pe jadi ngn diri ak ni..salah ak ke r?..nape susa sgt nk jd cm dlu..

dlu ak agak menympah r ble ade gurl2 y sanggup jatohkan air mate sbb sowg laki..p air mte ak un da stat asyik jatuh sbb llaki..p bkn sbb cinta,jiwang,windu,blabla uh..p sbb ttbe ak rase ak da ilang sowg kawan baek..ak da x knl da dy..cara dy layan ak da x cmdlu..or myb aku y da x lyn dy cm dlu..mne 1 ntah..pling ak terkilan sbb x gdo pape un..bley bygkan x..ari ni bergelak ketawa,senyum n bahagie..ttbe esok kekok,janggal,cold cm air batu je..huhu..

dlu ble2 mse ade je dy ngn aku..ak bley cte pape un kat dy..bnde mmalukan ke,membengangkan ke..sume ak cte..p skang,ak nk cte bende bese un kekok..nape ek?..qutham ckp sbb ak ade prasaan len kat dy..hahahaaha..jaoh btol ko merapu qtham oi..

ape nak wat r?..cm ne nk wat?..pnt aku pk..ak x nk cm ni..ak x ske cm ni..ak bnci cm ni..ak nk dy y dlu..n ak gak nk ak y dlu..payah sgt ke?..huhu..

satu ari uh dy tnye ak..
"ko terase gle ke x dpt men msg ngn aku?"
pap!
jantung ak cm nk tercabot..trus bengang thap gle la..ape dy ngt ak xley idop tanpe dy..walau cm separuh jiwaku pergi (ceyh,lagu anang nk gak letak),xkn ak nk lemah g2..ye..mmg ak sdey..p xkn sbb dy sowg,ak nk badmo0d spanjg ari..2 aku bzkan diri aku..x adil badmo0d ngn owg laen semate2 psl dy..aku ade fmily,kwn2 y len..ttap kene senyum ngn ketawa selalu..

kpd ko..
kalo la ko bley bace..
ak mnx maap..ak xnk kte cm ni..
dlu ko kte ko akn slalu ade ngn aku..tym sdey ke hepi ke,ko akn ade..
smpi la ak da jmpe pkwe nnt..
p nape skang da x de..
nape?
salah sape?
aku ke ko?
x ley ek kte kwn cm bese?
kate kte nk buktikan..laki ngn pompoan bley jd besfren..
tolong la wat aku ketawa blk..
wlau pape un,ak tetap seowg pmpoan..
hati sensitif semacm..

ak juz harap sume ni akn berakhir secepat mgkin n aku akn dpt blk KAWAN BAEQ ak y dulu..
...

0 comments: