22 February 2010

semakin hari semakin baek..

wahaha..da baek da kot ngn kawan syg aku sorg uh..sape lagi..mamat uh la..yeah..akhirnye aku rase aku da dpt blk kwn aku..ALHAMDULILLAH..


p dy lak ade problem..problem beso gak la..psl thap EGO dy y setnggi gunung everast uh..bkn2..lebih tnggi kot dr gnung everest..dasyat gle wey EGO dy..aku un x tau mcm mne bley ego dy setnggi uh..haaaih..dunia ni kan ade byk jenis owg..siyes ak x tau gurlfren dy nnt mcm mne..dy kene la cari sowg y bley than ngn ego dy..sek bek dy ni kawan ak y sangat laa aku bek..sgt la memahami aku..ak je kot y payah beno nk paham dy..haha..sowie laa ye..da berusaha nk pham da..


xmo cte laa psl dy..hidop dy mne bley aku msok cmpor sgt..kan?!..x elok..azyan..segera membataskan diri anda skang..haha..


skang aku da dpt blk kawan aku y sgt2 aku perlukan..ye..dy y salu dngo aku membebel..dy y salu dngo problem aku..dy y salu dngo luahan hati aku..n dy y salu wat kontroversi ngn aku..hahaha..besh uh ngat blk zaman skola..gle gmpak kontroversi uh..padahal aku x bercinta un ngn dy..haha..layan~..


pape un..thanks ALLAH for giving me back my friend..walau belom semesra dulu..at least,ade perubahan..kan?!..hahaha..



happy mo0d today..



...

0 comments: