19 October 2010

x mustahil..



Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

ramai jugak la senior kat sini yang pakai niqab atau purdah atau pe la lagi name dy. x kesah la. tu hak masing2. n siyes, pada mata aku, chantek gle kot akak2 yang pakai purdah ni. mungkin sbb x selalu boleh tgk muke dyorg, jd ble dpt tgk tu, waaaaaaaaaaaaahhh, chantek nye akak ni. cm tu la kan.

ok, cte laen plak. dak2 laki kelas aku mmg suke kenekan aku. mmg mcm2 la suke nk dikomen nye. ade je nk kene kan aku.

satu hari,

fahmi : azyan, tgk kak akmal tu. pakai tudung labuh. lawa kan. ble ko nk jd mcm tu?
aku : erk, ntah. kat skola dulu aku pakai je. tym skola jela.
firduas : aku sokong fahmi. kan cantek tu pakai tudung camtu.
aku : korang doakan la aku mcm tu ye~ (dgn nada malas nk layan)
ahmad : lagi lawa kalau ko pakai purdah sekali. baru lengkap pakej.
dak laki ramai2 : AMEEEEEENNNNNN. ( diiringi gelakan )
aku : erk, =.='

bumi mesir ni mustajab doa.
wait n see je la.
5 tahun lagi.
hanya Tuhan yang tahu.


....

8 comments:

Akif said...

exactly. tak mustahil, yan. hehe

amierul said...

Kalau ko nak tak mustahil..=)

azyan anak aziz said...

ehe. org laki mmg suke ek pompoan pki purdah? insyaAllah. x tau nk ckp pe lg. hehe.

Fazira Kamaludin said...

sokong! mesti kak azyan lawa pkai pirdah. hehe, =)

fye said...

wahhhhhhh. azyan ke? haha wait and see

azyan anak aziz said...

fazira-awak la try pki dulu. =)
fye-cess. syot je ko. xde la kot. kalo jadi, aku x tau nk ckp pe. hehe.

mimi ; munir said...

ikut nasihat baby t HAHA

luqman said...

hah!!i wish i could be there to gelakkan ko jgk!!hehehe....but nothin impossible..
"impossible is nothing.."-nike=))