15 November 2010

mimiey tag.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

kene tag kat blog mimiey. niat kat hati, sgt malas. tp memandangkan nga layan feeling sambut raye kat perantauan, maka merajinkan diri menjawab. ;(
mmg merapu jela.

Apa benda yang paling penting dalam hidup korang ?

bende penting? erm nk jwb ALLAH, mane boleh sbb ALLAH bkn benda.
so xde lagi kot.

 

Benda Terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri?

erk, sepanjang aku dok mesir aku pakai wet sendiri la weyh.
eh x, wet rakyat malaysia. ehe.
=)
last beli, haaa. semalam beli coklat kat awl bahr.
rubu' kilo.

 

Adakah korang bercinta sekarang?

yup. bercinta ngan ALLAH, RASULLAH, MAMA, ABAH. n sape lg ek. ;)

Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

sampai matiey. ISA.

Dimana korang akan jumpa kekasih korang?

syurga mungkin. hanye DIA yang tau.

Novel/buku/majalah yang terakhir korang beli?

buku nota dental material. hahaha.

Apakah nama penuh korang?

azyan binti a. aziz bin saim bin aku un x tau. HAHA.
name y cukup pendek tp kene tuduh name bukan ISLAM oleh org arab.
cess. name kat mesir, ZAYANA.
apekah?
=.='
kesian mak ayah aku cari name.

Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra ?

sama je dua-dua. dua-dua aku syg. dua-dua besfren aku. ;)

Namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang?

RASULLAH. boleh x?
;(

Di manakah tempat yang korang betul2 nak pergi?

status skrg : nak pergi malaysia. wuuwaaa.

 

Pilih salah satu, peluk atau cium?

erk? xnak dua-dua.
nk ribat tgn cm kisas. ;)
pastu nyanyi doa rabitah.
rindu~~

 

Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang ?

dy kawan baek aku tym kat kisas.
pipi dy sgt comel.
aku rindu dy.
siyes.

5 benda yang korang sayang sangat2 dalam hidup korang?

bende ek?
xde.
sbb law syg sgt2 satu bende,
satu hari nanti akan benci.
konklusi nye,
tidak sayang SANGAT2 sesuatu bende.

Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?

mengikut surat beranak,
18 FEBRUARI 1992
tahun lepas?
kat bumi waqafan.
ramai sgt wish.
sgt terharu.
=)

5 orang blogger yang korang nak tag ?

lek lek
pia sufiah
aton wieyah
....
.....

 

Cerita sikit pasal blogger pertama yang korang tag?

dy kwn aku kat kisas, kat INTEC.
ktorg dua-dua ade kat mesir.
tapi dy kat cairo.
even duk tanah yang same,
x selalu dpt jumpe dy.
x dpt hang out ngan dy.
x dpt cte2 ngan dy.
rindu dy~

ok, setel. so kat kesempatan ni, nk wat salam perantauan.

tahun ni sambut ngan dyorg. except ain. dy g cairo. ceit.

 
SELAMAT HARI RAYE AIDILADHA
kat sini sambut esok.
korg kat malaysia sambut luse ek?
esok korg sambut HARI ARAFAH kan?
selamat berpuase.
menu esok,
SOTO
tp kene msk sendiri.
rindu nasi beryani abah.
lontong mama.
sambal goreng mak.
kueh lopes atok.
haih.

tunggu aku malaysia.
220 hari je lg.
;(


...

0 comments: