20 November 2010

mission TAK impossible.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

ye, berubahan perlu dilakukan demi kemaslahatan bersame. deactivate fb? delete blog? oh, sungguh saye x sanggup sbb sy syg 2-2 nye. skype? mane bley. penghubung keluarga. low rate voip? gler. cm ne aku nk tepon kwn2 aku nnt.

tp, ke'addicted'an pd tenet sudah samapi tahap melampau aw. ok, mmg la aku x ngadap 24 jam. tp aku on je setiap mase. ade je bende nak buat. abah pernah ckp,

" kalau satu hari sum1 tu ddk depan fb lebih 30jam sehari, tu da masuk kategori ADDICTED"

ok, ye la kot. n sedar. semakin hari semakin malas bace buku. sini xde esaimen. quiz un jarang2 ade. jd balik kelas je mmg on lappy jela. kan bahaye tu. sume bergantung pd diri.

so, came out with a solution. kene puasa dari lappy setiap hari. so dgn cm ni, xde la aku lost contact ngan malaysia n xde la aku x ngadap buku an. ye, mmg la aku amek dentist. t ramai mesti ckp, elleh, bkn amek medic. haih, even cm ni un, 8 subjek bhai. medic 4 je ot. xkan nk tinggal study g2 je. x pasal2 kang jpa panggil balik malaysia. MEMALUKAN.

so, jadual da siap ditampal di dinding.


sila tmbah 6 jam tuk masa mesia.

so, kamu, kamu, kamu sila bantu saya ye. xnak failed. xnak dur thani. xnak repeat paper. xnak repeat pre-dental. sila marah jika nmpk aku on9 selaen mase2 ni. makaceh. kalau benda ni x jd, siyes, kene delete fb.

semoga Allah permudahkan perancanganku ini.

AMEEEN

ps;qutham,sowie.
siyes plan nk rply msg ko.
tp mase aku on9 tnggal bape minit.
x sempat. =P

....

2 comments:

Akif said...

ye, azyan. aku paham. takpe2. hehe

azyan anak aziz said...

haha. maap ye. aku nk rply la ni. =)