18 November 2010

x jd majuk la.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

ingat nk majuk seminggu ngan blog.
tp,
tp,
tp,
 da RINDU.

HAHAHAH

ok, cukup.

xde. senanye td nmpk profile pic fb along.
dy letak gambo encot.
kucing aku.
mesti keje k.chik ngan along ni.
comey gle doe.
aku rindu kucing aku.
even salu kene gigit n cakar ngan dy.
xpe la.
lumrah.
hahaha.
mimiey mesti nyampah law bace post ni.
sbb dy anti kucing.
HAHAHA.



versi jantan. macho beb.

versi betina. vogue gitu.


gilak la rindu kucing ni.
ok senanye aku tipu.
senanye
dari lubuk hati paling dalam,
nga rindu rumah senanye.
angah da selamat sampai ke malaysia malam td.
balik selepas hampir setahun.
dy cuti 2 bulan.
eh, 3 bulan.
ntah la. x pasti.
so, ape makne nye tu??
makne nye aku sorg jela y ade kat perantauan sekarang ni.
sdeyh kot.
sume ade kat uma.
wuuuuwaaaaa~~

RINDU

nk makan satu meja
nk bual2 dlm bilik
nk gosip2 cte hangat
nk gado n bertekak hari2
nk kluar mkn kat kedai
nk g shopping ramai2
nk kecoh2 dlm keta
nk kene bising ngan mama
nk kene perli ngan abah
nk dngo along menjerit2
nk dngo angah berleter kalah mama
nk merapu ngan k.chik
nk bajet jd akak paling penyayang ngan adek
nk gelak ketawa  bersame2
nk ....
nk.......
nk.........
nk...........

ok cukup
nnt sy nangis

....


1 comments:

mimi ; banat said...

HAHAHA ; aku memang tengah panas bace post ko :P