06 January 2012

aku cuak.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

tadi buat medical check up.
akak-akak senior medic buat.
sempena Hari Pengumpulan Aset (HPA)

ini result nye,



diognosis akak Ummul Hani,
akak ni tahun akhir medic ok.

HYPOTENSION HYPOGLYCEMIC

blood pressure tadi,
sampai 3 kali k.bie buat.

paling menyeramkan tengok result blood glucose.
padahal aku baru lepas makan.
akak-akak tu cakap, kalau orang baru lepas makan,
sepatutnye lebih dari normal.
tapi aku yang baru lepas makan, 
rendah gila dari fasting level.
huaarrgghhhhhh.

akak-akak ni suruh aku bertenang.
sebab dyorang kata mungkin hari ni je badan aku x betul.
esok dyorg suruh test lagi.
cuak tau.

tahu x perasaan nye bila kita tak pernah pun rasa kita sakit or tak sihat,
tapi result check up menunjukkan sebalik nya.
sepatutnye aku tak perlu laa nak cuak pun kan.
aku memang tak pernah ada sakit sebelum ni.
InsyaAllah esok semuanye normal kan.
tapi ntah nape hati rase x sedap.

doa sangat-sangat esok result nye normal.
kau yang baca ni, tolong doakan juga.

solusi yang terlintas di kepala aku sekarang,
aku nak makan gula dari sekarang sampai aku ambek test tu lagi esok.
hohoho.


........


2 comments:

N.H.S said...

Dah buat retest nanti post lagi ea..hehe :D

Anonymous said...

haha..lawak la awk ni cik azyan, boleh tros naik ker rsult blood glucose tu..
Dr.Azyan ^^