14 September 2012

ini pilihan saya. :)

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..


kegilaan pada lagu DBSK muncul kembali.
aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh.
dulu kata dah cukup laa dengar k-pop ni.
fokus utama, lagu DBSK dengan BigBang lah.
tapi sejak 2 hari ni,
macam 24jam nak dengar lagu mereka.
kalau tak dengar pon, dalam kepala ni asyik menyanyi je.
ohtokke? ohtokke?
=.='





keputusan nya,
mereka bakal pergi tanpa ku.
sobs3.
:'(

aku pilih untuk tak ikut.

dan hikmah di sebalik itu,
baru aku sedar.
aku sudah semakin matang berfikir dan membuat keputusan.
thankfully, tak ada lah rase sedih sangat pon bila buat keputusan macam ni.
Alhamdulillah.
:)





semoga mereka bergembira nanti.
bye -bye Melbourne.
tak jumpa sekarang, kita jumpa lain kali.
nanti lepas aku kawen, aku ajak suami jelaa pergi situ.
haha.


.....



0 comments: