27 September 2012

packing. packing.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..


ommooooo.
dah nak balik daah.
dengan menitik air mata ni,
mengemas beg dengan penuh syahdu.
oh, x mahu balikkk!!


dah laaa boleh bawak 23kg je!
mana aku nak campak kasut sampai 4 pasang tu.
baju kurung sampai 5 pasang.
belum tudung, baju, seluar lagi.
aish, ini lah masalah jadi kalau tak suka nak shopping dekat sana.
kenapa laa citarasa org mesir tak ada yang sama dengan aku??!!
=.='
tu baru baju. ade dengan segala kicap, sos cili, sos tiram, tepung beras, tepung pulut, ikan bilis, lada kering dalam tu.
aigooooo.
stressss gile kemas barang.
nak tinggal sayang.
nak bawak, dah terlebih kilo dah ni. adeyh.



baru separuh dari barang nak bawak balik.
errghhh. 
ohtokke? ohtokke?


 comel tak bungkus macam ni. heeeee.

 segala botol ni je pun dah dekat 5kg. aish. x nak tinggal. mana nak cari kicap dengan sos cili kat sane. huuuuuu. :'(


nak balik ni,
proses transfer cerita laa apa lagi.
kak chik nanti habis SPM, dia nak khatam kan drama korea yang tak dapat tengok.
yang adik lak nak tengok running man tak sudah.
sebagai kakak yang baik, aku bagi jelaaa meskipun tak memdorong ke arah yg tak berapa baik betul. hahahahaha.
sampai 2 laptop guna untuk men'tranfer.
4 hardisk.
adoii. budaya tak sihat sungguh. 
=.='

hukhuk.
air mata macam nak menitik.
malas sungguh nak balik.
tak nak balik. tak nak balik. tak nak balik.

jadi, sila doakan perjalanan aku ye. 
sekarang ni banyak betul kes budak oversea accident.
dah laa dari airport tu nanti, aku kene naik tremco ke Tanta.
terbayang budak Russia yang meninngal tu pon kan naik van dari airport ke tempat dia.
cuak, cuak, cuak.
jadi sila doakan perjalanan pergi dan balik aku ye.
Moga-moga selamat sejahtera hendak nya.
InsyaAllah kalau ada rezeki,
tahun depan nak balik lagi. hehehe.
anak manja betul tiap tahun nak balik.
=.='




.........




0 comments: