05 September 2010

tajuk x pntg pon...

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..


ok,petamaye. pembetulan besday along. haha. tetibe jd muda 3 tahun.


along, sowie bangat.

patot cm muda semacam.

hahaha.


02091986

24 ye taun ni. ehe. =D


ok, cukup di situ. hari ni mo0d saya bercampur baur. x tau nk ckp. haha. gle ke?. mungkin. sewel?. ntah. haha.


hari ni dpt kasut baru. oh abah, i love u so much lah. =D erk, putih pink??. ok ulang semula. PINK? tp sweet sgt ksut uh. nk wat cm ne. xpe2. aku kan ayu. ahaha.


tp kan, kak chik pon dpt gak. dah uh, apsal kasut dy lg mahal?. sape y nk fly skrg?. (sape kate k.lang anak kesayangan abah?? huh.) even rm5 lbey je y beza, tetap beza kan?. huh. hahaha. haish. xpe chik. ko x dpt 9A pmr, abeh la ko. hadiah da dpt dulu da. haha.


blk kg td. singgah bazaar tapak pesta. konfius aku nape pnggil tapak pesta. rupe2 nye tym mama n abah kecik2, pernah wat satu pesta besar-besaran y besar gle punye lah. satu batu pahat ingat pesta tu so jd la name kawasan tu, tapak pesta. haha. mcm2 org zmn dulu ni.


satu family beli mcm x ingat dunia kot. mane x nye, sgt,sgt,sgt murah compare ngan jb. kuih 4 seringgit. xkn dpt pnye kat jb. law jb, 3 seringgit. x un, 5 rm2. gle mahal kan. pastu td ade laksa rm1. gle ko x terkejot. haha. besh kot dok kg cm ni. haha.


ok, sedang mnghitung hari. 18-5=13. pergh. 13 ari je lg. gle kot. aku x rase mcm da ready je nk pegi. saya mude lg la. baru 18 la. cm ne nk idop??. wuuwaa. cuak kot. uhu. da la uh ayan. bek ko tdo dr pk sume ni.


to safwan,

selamat mngerjakan umrah dgn sempurna.

sampaikan salam aku kat mekkah n madinah eh.

ckp kat 2 tempat uh, tunggu aku. aku nk dtg gak satu hari nanti.

ko blk 18/9 kan?

aku pergi 18/9 lak.

haha, sengal sebentar.

sila lah doakan aku ye kat sane.

tempat mustajab doa ye. =)


post pendek tande xde mo0d. ye betul. sy xde mo0d. sy x tipu. =)


ok, last. qtham, ko akhirnye mngakui kata-kata aku. wahahaha. aku kagum n teruja. =D sila jgn nk menidakkan kan atau menafikan lagi ye. haha.


dah la tu. cukup. tido jom.


...

0 comments: