16 September 2010

terakhir dari malaysia??

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..


smlm klu0 ngan ain n syaza. mmg terbaek. rindu gle kat korg. mungkin sbb aku mule2 rapat ngan dyorg. baru la stat baek ngan mimiey, lia, syewe, n yada2. n ble nak outing, salu ku0 berempat. aku, ain, syaza n syida. syida x sempat jumpe ko. sdeyh gle r. huhuhuhu.


byk sgt mngimbau knangan zmn skolah smlm. gle rindu. lawak un ade. gelak golek2 ble teringat wat ni, wat tu, wat mcm2. haha. dgn syaza y paling serasi antara ktorg ialah tido ptg. pergh. mmg setido sesedar bersame. =D hahaha. xbley la. sgt rindu korg. sgt rindu zmn skola. dgn ain lak, suke sgt ble merapu n bergelak bersame. law ngan ain, sume ON je. xpernah NO. haha.


xbley la. ngan stiap sorg kwn aku, msti ade knangan tersendiri. x mampu nk tulis kat sini. mcm byk sgt. haha. terime kasih korg. =)


hmm. sok pagi2 da nk gerak. nak singgah kampung dulu. jumpe mak n atok. pastu g hotel ape ntah mama ckp td. kol 12 da kene ade kat klia. n subuh lusa tu, da nak berangkat meninggalkan malaysia. so rase nye, ni lah last tym on9. mlm da nk kene pack laptop ni. n mama soh tido awal. even aku pasti aku x kan dpt tido. haha.


beg da siap kemas. semua nk oren kot. haha. limit 30kg. aku bwk 28 kg je. bagus x? haha. dkt setiap beg kene psg reben. org len kene letak 1 reben je. sama ada merah atau kuning bergantung tempat blaja masing2. tp tok budak dentist mesir, kene letak 2 reben. da la kaler kuning ngan hijau pucuk pisang. pergh. menarik. campur lg ngan beg aku kaler oren. lg mantap. haha. dari jauh da bley kenal beg aku.


ape prasaan nye ek? ntah. x tau nk ckp. mngkin sbb byk sgt prasaan smpai da xde prasaan. haha. mcm x betol la plak. sampai2 sane je, akn ade orientasi. x pasti 3 ke 4 hari. tym tu da tentu x on9. pastu msti kelam kabut pe sume, ntah ble aku nk on9 blk. x tau la.


so kat kesempatan ini,

aku nk mintak maaf kat semua.

kat sape2 y pernah aku sakitkan aty,

terguris, terluka, tercalar, terobek, ter-macam2 lg lah.

mohon maap sgt2.

kalau x sempat mintak maaf kang susah.

halalkan makan minum pe sume.

aku insyaAllah da halalkan sape2 y pernah berhutang ngan aku.

mohon doa semua supaya semuanya lancar n selamat mcm y telah dirancang.

terima kasih semua tok everything.

=)



...

2 comments:

Anonymous said...

Selamat berlepas... Bittaufik wan najah.. May God bless you.. (^_^)

Senior Cairo said...

welcome to egypt...have a nice life here...