25 December 2010

diam.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

aku nak update. aku nak ckp byk sgt benda. aku nk cerite mcm2. aku nak bebel panjang2. aku nk luahkan sume. byk sgt yang jadi kat aku. kalau taip, mmg berjela2 la. bukan xde mase, byk je free time.
tapi

tapi

tapi



kak usrah aku ckp,

"tulis la kat blog sumthing yang boleh bagi manfaat kat orang even satu ayat"

tulah masalahnye, dalam semua yang yang berlaku kat aku akhir2 ni, aku masih x jumpe ayat yang boleh bg manfaat kat orang yang bace. haih.

diam itu satu petanda orang yang berilmu

diam x semestinye setuju. 
diam x bermakna tak rindu. 
diam bukan bermakna x nak. 
diam bukan bermakna rela. 
diam x semestinye suke. 
tapi kadang2 dengan diam la boleh selesaikan byk perkara 
n boleh cegah macam2 perkara.

so, i guess i will only keep it in my heart.
=)


....

0 comments: