05 December 2010

think before you speak.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..



haih, bukan nak ckp ape laaa. tp kat sini mmg sgt, sgt, sgt betul ayat 'fikir dulu baru ckp'. mungkin betul. mesir ni bumi barakah. siyes. law kat mesia, ko nk ckp ape un, ckp la. jarang la mulut masin. tp kat sini, SUBHANALLAH. jgn la terdetik pon. kompem2 jadi.

da dekat 3 bulan kat sini. mula2 tu mcm x percaye la kan ble senior2 ckp. kat sini, jage sket mulut tu. dlm hati fikir, laaaaa, ape beza nye mesia ngan mesir. tp pergh, mmg x ley nk nafikan lagi la. bkn sekali dua, tp mau dekat  20, 30 kali jugak la. x tau la ni dikire kebetulan ke ape. tp kan, ble mcm ni, byk pengajaran dpt weyh. mmg ko akan jaga mulut ko la. x kan terlepas ckp bende2 x patot.

sebagai contoh, hari tu housemate aku, nadia. katil dy bengkok sbb kayu dy ape tah. dy pon ckp la,

'katil, lg sekali ko buat hal, aku tido bwh'

tup2, subuh tu jugak, katil dy patah dua. so mmg skrg dy tido bwh la kan.

dan y paling terbaru berlaku kat aku. psl kupon free. baru2 ni, semua dak dentist dpt mkn free dari gam'ah. ari first mkn, siyes. aku mmg x lalu. nmpk sebijik cm cadaver aka mayat kat lab anatomy tu. aku ckp la ngan kwn2 aku.

'haih, law ari2 macam ni, mmg x ley la aku nk mkn free'

pastu kan,

pastu kan,

pastu kan,

sekarang kupon free aku tok seminggu masuk MESIN BASUH!!!!!!

wuuuuwaaaaaaa~~~~

siyes rase nk nangis. bkn sbb ape. sbb syg kot. seminggu punye mkn uh. free lak tu. haih.

tp masalah besar nye, da byk kali kene, x serik2. tetap jugak terlepas ckp. manusia kan. ble la nk berubah.

ok, sok kuiz dental marphology. cukup la tu azyan.


p/s- even da lame,
 aku masih jakun lagi ble ckp keluar asap.
HAHAHAHA.
 plus melantak strawberi byk2.
 sape kate mesir xde strawberi.
 hehehehe.

.....

0 comments: