29 June 2012

bilik baru. XD

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

jam sekarang menunjukkan pukul 12.37 tengah malam.
fuuuuhhhhh, baru habes kemas bilik.
sekarang di bilik baru.
XD

untuk pengetahahuan semua, rumah aku ada 4 bilik.
dan aku duduk bersama 3orang lagi kawan aku.
kira sorang memang dapat sebilik lah.
heaven memang heaven.
teheeeeee.

tapi bilik-bilik kat rumah ni macam-macam.
setiap bilik ada je kurang nye.

satu bilik tu kecik sangat.
saiz bilik paling besar dalam rumah ni dua kali ganda lagi besar drpd bilik tu.

satu bilik tu memang paling besar dalam rumah ni,
tapi pintu dia tak boleh tutup sebab pakai papan je.

satu bilik lagi tu saiz dah besar,
cuma bila summer panas gile sebab menghadap jalan besar.
siyes macam duduk dalam sauna bilik tu

bilik yang satu lagi tu je rasa nye paling tak ada masalah.
bilik second besar dalam rumah,
pintu boleh tutup,
sejuk kene angin je tiap masa.

jadi, nak di jadikan cerita,
kitorang ni perempuan normal.
yakni perempuan yang benda macam ni pon nak ambek kesah.
rasa tak puas hati semua. hoho.
mcm aku yang duduk bilik paling kecik tahun ni,
aku rase tak aci laa kan. heh.
ira pulak rasa mane aci bilik dia panas gile.
mampuih laa tiap kali exam meroyan kepanasan mcm duduk dalam microwave.
jadi kitorang decide setiap tahun nak bergilir.
biar semua orang rasa lebih kurang setiap bilik tu.
hohohoho.
semua kate kitorang gedik nak tukar-tukar.
leceh dan menyusahkan laa.
tapi dari gaduh n rasa tak puas hati dalam hati,
baik selesaikan sebaik nya.
perempuan kan bab hati ni sensitif siket. heeee. :P

so sekarang aku ada kat bilik baru. :D
aku masuk bilik lama Ain.
bilik paling besar dalam rumah ni tapi pintu pakai papan je.
siyes rase aneh gile.
bayang laa aku dari bilik paling kecik pindah terus masuk bilik paling besar.
barang aku pulak tak banyak. yelaa, bilik paling kecik aku nak sumbat apa kan.
sekarang kosong gile bilik. 
apip cakap, bilik aku mcm bilik orang kawen.
nak masuk 2 orang pon muat lagi. haha.
=.='


besar nye bilik ni. O.o


gerobok besar masih dalam tempahan.
haih, kosong nye....


Apip masuk bilik lama aku.
Ira masuk bilik Apip.
Ain masuk bilik Ira. 
Alhamdulillah.
selesai sudah.

ahli beit ku yang tersayang,
semoga ukhwah kita kekal sampai bila-bila ye.
tak mahu gaduh-gaduh.
tak mahu tacing-tacing.
aku nak duduk ngan korang sampai tahun last.
tenkiu semua atas penat lelah sama-sama pindah bilik ni.
sayang korang semua lah. :)

oh, ye.
exam microb aku tak tukar.
maka nya, aku tetap habes exam 2 Julai.
huhu.
satu subjek je lagi.
Ya Allah, tak sabar nya.
tak larat dah ni.
ok, nak tido dulu.
penat amat sangat dah ni. 
wassalam.



....



0 comments: