25 June 2012

jadual exam di rombak.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..



tadi baru dapat maklumat jadual exam dirombak.
aku tak tahu nak bagi reaksi apa lepas tahu jadual exam aku tu di rombak.


26 Jun 2012
10.30am - 1.30pm - Written Oral Histology and Embryology
2.00pm - onward - Oral exam Oral Histology and Embryology.

28 Jun 2012

10.30am - 1.30pm - Written Biochemistry
2.00pm - onward - Oral exam Biochemistry


maksudnya exam written dan oral pada hari yang sama.
separuh hati aku happy,
sebab ada masa nak baca buku.
tak ada laa exam berterusan tanpa gap langsung.
tapi separuh hati aku tak berapa happy,
sebab soalan written kan soalan essay.
so kita akan skip fakta-fakta kecik.
kalau macam ni, maksudnye kene khatam the whole book laa tanpa ada exception sebab oral exam biasa doctor tanya soalan yang kecik2 tu.
hailoooo. 


ni pon ada kemungkinan oral microb pon nak di buat pada hari yang sama dengan written.

yeaaaaaahhhhhuuuuuuhuuuuuu!!!!!

=.='
kekeliruan emosi.


dalam kepala aku sekarang satu je.
cepat laa habis exam.
tak larat dahhhh.
:'(


 buku paling berat. 
lebih 1kg buku ni. nak buat belasah orang, aku jamin pengsan.
@_@



dan buku paling bosan susuanan ayat dan rupa nya.
mcm mana nak expect kami tak tido bila hadap buku ni. 
tulisan semata-mata.
inikah hakikat seorang pelajar?
:'(

aaaaaaaahhhhhhhhhhhhh.
x nak exam. x nak exam. x nak exam. x nak exam. x nak exam.



........



0 comments: