16 July 2010

korg x payah bace lah..


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani


ini kisah aku.


semalam, aku bangun tidur dengan satu semangat. aku x tau la semangat apa. yang penting aku rase sangat gembira x tentu pasal. lebih kurg mcm org gle la jugak. sampai2 kelas pun, classmate pelik. aku asyik tersengih dan tersenyum dan ketawa je. jumpa semua org nk puji. padahal xde pe lah sangat. kan aku da cakap, aku x betul sangat semalam.


aku menghantar msg motivasi kat org. x psl2 kan. mcm org gle kan. haha.


tapi kan org ckp, jgn hepi sgt. nanti sedeyh pulak. betul kot. mase mlm, seperti bese aku membebel n bercerita ngan penuh semangat. aku try x libatkan diri. aku telah berusaha x pk aty aku. aku berusaha nak mengabaikan yang da lepas. let by gone be by gone kan. ke salah aku tulis ni. pape jelah. anggap nothing had happend. berusaha x nak ingat y silam. yup. he is my friend. and whatever happen, he will still be my friend. insyaAllah. but he choose to be like this. and he left me with no choices.


pagi td bangun dengan rasa nak mengabaikan segalanya. nak anggap mlm td x jadi pape. tp msg pg td..


ko dok tempat aku. cube ko rase. aku komen ko betah. ko nak aku ckp panjg lgi?


and i got 'makaceh ah' pagi td..



so aku melangkah ke dewan tok last quiz physio dengan bengang+sedeyh. n certainly i dont know why. maybe bcoz, yeah. i dont understand him anymore. 1st tym dlm idup aku, aku rase aku x focus pe aku jwb kat kertas tu. but thanks goodness, i managed to walk out with a smile. sayang physio.=)


2 jam lg nk mid term civilization in medicine. name tokoh sume x hafal lg. x pelah. i will try my best. da xde mo0d nak bace.


ye. saya ade byk lg benda nak pikir. pentingkan apa yang lebih penting. thnks to qutham akif and noramalina aziz for making me smile back. even korg x tau pun ape y jadi. =D


ok. terase sngat baku dalam berbahasa hari ni. mo0d nak jwb civil la ni. =D


yelah..

aku yang x paham ko..

aku yang suke betah ko..

aku yang da x kenal ko..

akulah y da berubah..

ure still the same..

i admit it..

my fault..

sorry..


hari jumaat, hari yang berkat. ok. muhasabah diri. maapkan sume org yang pernah wat salah kat diri. ok. saya maapkan sume. hidup tanpa dendam. suke2 aje. bahagia lah selalu. hidup hanya sekali. jgn sampai menyesal nanti.


sekarang saya da hepi semula..=D


alhamdulillah

mungkin HUA DA mmg da x wujud dalam hidup saya lg..

0 comments: