04 July 2010

pHysi0loGy~~

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang


saya suke physiology

antara 3-3 subjek sains yang saya amik skrg,

saya paling suka physiology

sebab tym physio, tdo pon miss x nmpk..ehe..

sebab tym physio, miss fathiyyah suke bercerite..ok,tym ni x ngantok la..haha..

sebab tym physio, miss fathiyyah akan kongsi fakta sains y seronok gle..

sebab tym physio,take 5 miss is equal to 15 minutes..haha..

sebab physio kene faham,bukan kene hafal semata mcm anat tu..huhu..

sebab antara quiz bio-chem,anat,ngan physio, markah physio la y paling tnggi..hehe..


hahaha..ok..kat sini beberape cerita n fakta yang miss kongsi ngan ktorg..




  • laki akan tertarik ngan perempuan bersuara kanak2 or baby n pompoan lak akan tertarik kat laki yang bersuara garau n besar..=D


  • laki akan tertarik kat perempuan yang nmpk penyayang mcm mak tapi pompoan lagi tertarik kat laki dari sudut muke..kire,law encem,nak aje..law x encem,reject..pompoan~..ehehe..

ok..tips yang mcm ni je ko ingat ek azyan..gatal betoi!!..hahaha..


urm..pastu hari tu, miss describe satu-satu ciri-ciri manusia ikut no dy dalam adik beradik..dari anak pertama sampai anak ke-9..pergh..mostly tepat la..sume mmg terdiam coz betol ape y miss ckp tu..aku x ngat da byk..y aku ingat,5 anak pertame je la..sebab adik beradik aku ade 5 je..ahaha..ok,senanye x bape ingat..try nk sambongkan blk neuron2 dlm pale..ok,ini dy..




  1. along- sempoi..sangat mudah bergaul ngan org..kwn sangat ramai..nmpk mcm bengis kdg2..ini sebab dy merasakan kasih syg parent dy da beralih kat adik2..jd salu x puas aty..ape y adek2 dy dpt, dy kene dpt..sebab kira nya, kehadiran adik2 dy telah menggugat kedudukan dy sebagai anak sulung..tp salunye dy akan lebih byk mengalah..emosi dy salu x stabil..x bley diramal..ahahaha..teringat kat along..


  2. angah-kene virus or sndrom,ANAK KEDUA..miss ckp bese nye, anak kdua ni gila kuasa sket..suke nak berlagak penyayang kat adek2 yang len..semua kuasa n attention nak dpt..suke jd glamour n dikenali..besenye mempunyai IQ y paling tnggi antara adik beradik..penyayang dy tu bkn di buat-buat tp mcm nk menutup penguasaan anak sulung..hahahaha..angah,angah..saya windu kamu la..huhu..


  3. aku-ok, ni aku..ahaha..erm..miss kate, anak ketiga byk persamaan ngan anak sulung..tp lebih penyayang..ahaha..mudah bergaul ngan org..tp law kecik aty,skit aty, lg byk pendam dari luahkan..salu jd tempat org luahkan masalah, tp dy sendiri jarang luahkan masalah dy..lebih rapat ngan anak keempat..mudah sgt percaya kan org..ok,agak menakotkan kan..hukhuk..


  4. kak chik-paling happy go lucky..lebih byk ketawa dari serius..paling mudah bergaul n dpt kawan..paling mudah nak mintak tolong..xkan byk songeh..lebih bersifat menurut dari memberontak..lebih kreatif n inovasi..minat dy salu nye berlawanan ngan adik beradik yang len..pergh..mcm sebijik kak chik..hahahha..


  5. adik-ni gabungan anak kelima+bongsu..senang ckp bongsu la..y paling manje la..of course la kan..paling x masok ngan adek beradik y len..asyk nk dok ngan mak ayah je..sebab merasakan, dy lah y paling sket dpt habiskan masa ngan mak ayah..suke melawan n memberontak bila x dpt ape yang dy nak..salu nye,parent akn lebihkan anak bongsu..jd dy akan merasakan satu kuasa kat tgn dy..ceh,sebijik cm adek..

x tau la adek beradik laen..tp ciri ni, suit mostly kat adek beradek aku..ade la y x betol..tp kebanyakan nye..kenapa aku post bende ni??..sebab aku windu kat mama n abah..windu kat adek beradik aku..huhuhu..


abah-A AZIZ BIN SAIM


mama-NURALIZA BINTI MUSTAFA


along-AZNI BINTI A AZIZ


angah-ANITH BINTI A AZIZ


kak chik-ADILA BINTI A AZIZ


adek-AMIRA BINTI A AZIZ


tetibe wndu family aku..mcm x bersedia nak fly..2 bulan je lg..n then, off i go..along blk 22/9..angah cuti bln 11..hailoo~mane sempat jumpe..i miss u guys so0o0 damn much..x besh wo0 jadi mcm sulung ni kat uma..huh!


da la..cukup la tu azyan~~..quiz anat esok..bass ba'ah!



....


0 comments: