18 July 2010

speechless....


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani


smlm besh jumpe amal. besh gle kot. thanks amal. ntah ble bley jumpe ko lg. huhu.


hang out kat mid. xde la ape sgt kat situ. reuni0n dorm y x mcm reuni0n un. 9 out of 27. sengal je. lia la pling sengal!!..da la aku mmg rase nk cekik dy+cili mulut dy+cincang sampai lumat dy. haha. xpe la. kwn kan. lia, ko ni wat aku x tau nk letak muke kat ne. huhu. sekali lagi ko pecahkan satu rahsia aku kat ostel, aku x men2 aku cekik ko. huhu.


smlm gak ade kwn dtg mid skali. ajar lek2 men tembak2. sengal gle. da cun2 punye ayu lek2 pakai blouse uh, pegi ajar dy men tembak2 lak. habis ilang ayu lek. haha.


ok. cukup psl tu.


saya masih speechless.


nape kan. tym kte x harapkan langsong sumthing tu nak jadi, dy jadi. tym kte pernah harapkan dy jadi, dy x jadi lak.


mungkin jawapan nye....


it just too little too late


jika anda mengatakan demikian 6 bulan yang lepas, mgkin saya akan menjawab tanpa teragak2.


sekarang, aku x tau nk react cm ne.


hurm. berusaha nak abaikan.


apa yang pasti, aku x pecaye long distance relationship.



.....

0 comments: