11 July 2010

yanhar iswid..

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang


Hanya satu pintaku

Untukmu dan hidupmu

Baik-baik sayang

Ada aku untukmu

Hanya satu pintaku

Di siang dan malammu

Baik Baik sayang

Karna aku untukmu


ok..melayan jiwang jap..ehe..um..yanhar iswid dalam arab amni mksodnye, hari yang malang..terase malang sungguh hari jumaat;09072010..sangat malang..hailoo~


pg tu g kelas lambat 40 minit ko tau!!..gle r..wat calar imej baek aku je..pasal ape..ade mkhluk Allah mane ntah kate klas kol 9..act klas kol 8 dowh..amek ko..malu gle r..masok klas x smpi 20 minit, abes da..terobek segala imej budak baik aku selame ni..haish~


da g kelas lambat,aku un gatal g msg qutham..


qutham,aku lmbat g klas ari ni..yada3~.....


pas2 dy rply ape ntah..aku un nk rply la blk..sekali dpt rply,

ape ko anto ni weyh??pe daa...

aku x tau la fon aku y bengong ke mate aku y bengong ke, jari aku y bengong..tp aku g send rply uh kat luqman rupa nya..gila malu seyh..sek bek dy kat cafe tym uh..malu gle..hahahaha..tym dy nk masok kelas, aku da x tau nk sorok muke kat mane..segan gle~~..huhuhu..


pas2 tok arab, dyorg nk pasangkan aku ngn luqman..mak aii..malu x ilang lg..nk nyanyi same lg..waduh..segan nk mati..


nk g mid lak..ktm rosak..30minit gak la terkandas..adoyai..apelah nasib..


beratur nk g beli tiket uh, x yah ckp la..tp x pe..demi eclipse..ehehe..


balik smpi bilik, tgk wet dlm poket xde..x tau tercicir ke terjatuh ke penyeluk saku ke..so da ilang wet..gle sdeyh..ntah ape malang sgt nasib ari uh..huhu..


so kesimpulanye, ilyaumil gum'ah kedaa yanhar iswid awii moot..huhuhu..='(..
saya x suke 09072010!!




......

0 comments: