25 July 2010

thanks mama n abah =D

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani


KHAMIS 2015


tepon berbunyi. blur. tgk name. mama. angkat tepon.


"lang. nk brand ape?. acer? compaq? toshiba?"

"erk. ma. ntah. x tau. y penting. x nak acer. tnggu kak lang balik la sok"

"hurm. yelah"


JUMAAT 1825


keta behenti depan dewan apentah. kat UTM la. tulis PC fair. tp x smpi 5 booth pon ade. kire mcm pegi kedai jela. haha.

"bah, kalau xde yang kak lang minat, x yah beli dulu ek?"

"hurm. yela"


masok. nmpk acer, compaq, n toshiba. ok, ade la lenovo tp nk wat2 x nmpk. ehe. xde org un dtg. mcm aku je customer y ade. ke depan, ke blkg. aik, sume y ade kat sini, sume y classmate aku pakai. xde laen ke??. aku da la x suke same ngan org. hailoo.


so, aku blur. sumpah la aku x reti nak bezakan mane bagus mane x. abah nek bosan ot tgk aku kedepan ke blkg dewan. lantas abah berkate,

"nak ke x nak?. law nak cepat sket. law x nak, abah dah malas nk bwk tempat laen."


erk. ok. td kat pintu ckp laen. hailoo. sementalah abah da n mama da kasi green light tok pilih mane2 je nak, bek cepat. b4 abah n mama tukar fikiran. ntah kaki aku. g gerak kat toshiba.


ade 3 yang rupe same. org uh merangkap kawan angah(kecik gle dunia ni. haha), menerangkan secare pnjg lebar beza 3-3 uh even rupe dy same je. n then, aku blur. haha. even da exam cmputer ari uh pasal prosessor la,RAM la ape kejadah ntah lg. aku msh x dpt bezakan. mane bgus ntah. haha. so,

Bismillahi tawakkaltu


plih y 2nd. ok la. selesai. bkn susah un nk pilih. sbb bkn aku y byr. ehehe.


mama, thaks. sayang mama.

abah un same. hehe.


esok. BTN seminggu. babai sume.


ok, ayat aku kontot2 je ari ni. sbb aku penat. ngantok. haha.


....

0 comments: