05 July 2010

menghitung hari..

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihi


aku penat..aku penat melayan karenah ko..sila la jgn wat aku bosan ngan ko..mintak tolong la..aku kawan ko..aku pon ade hati n prasaan..yela..nmpk cm x kesah..gelak2 je..bajet wat gaye xde pape..tp dlm hati, xde sape tau betape panasnye aku ngan ko..


ye,aku cepat percaye kan org..tp ble sekali org tu da wat aku hilang percaye kat dy, sgt susah tok wat aku percaye blk kat dy..aku mintak maaf..aku da cuba..tapi x ley..aku x ley anggap ko mcm dulu..sorry..


dulu aku care psl ko..skarang pon masih care..cume, ko bukan lagi antara org utama y aku care dlm hidup aku lg..


yup..menghitung hari nak tinggalkan malaysia..mgkin harapan hanya tinggal harapan..smpai fly pon x kan dpt capai..it's ok..xde rezeki kot..



cerite di atas,ade kene mengena dengan yang hidup dan yang mati..ehe..sejarah semalam..=D


ok..apsal aku mcm emo mlm ni?..haha..bak kate qutham..aku da kene virus personaliti kedua..akan jadi azyan aziz II..x pon, jap g aku teros delete blog ni..haha..ni lah padahnye bila x makan pil antibody y cukup..sampai aku pon da terjangkit..adeyh..


jadual sangat pack..tp still nk kluar..bak kate miss aqillah,


enjoy urself while u are in malaysia. because by the time u reach egypt n becoming a medical student, u wont have the time to enjoy. i suggest u to go out n hang out with ur fren for every weekend u are here..


ok..aku menurut perintah..haha..miss aqillah sgt memahami..luv u miss..


tapi....


sabtu ni ade program..8.00am-5.00pm..ape kejadah ntah..ok..plan asal cancel..sorie ain..x diduga..huhu..next tym eh..so plan bertukar..amal da menanti aku..jgn nak majuk lg eh amal pas ni..hahaha..(kompem kene sembelih law amal bace ni..hahaha..=D)



esok, jadi dak sopan+baik+alim sehari..saya akan pakai jubah!!..ahaha..kes ape ntah dak klas aku ni..sume dak pompoan nk pakai jubah..merayu-rayu kat aku..hailo0..demi sahabat~~..ok,xdpt bygkan..tetibe windu F01..tym raye haji..jubah,jubah,jubah..hahahaha..kenangan itu indah ye..


ok la..mcm xde keje je..haish~..cukup la tu..


.....


0 comments: