28 February 2011

berkongsi. :)

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

aku x suke baca blog org yang aku x kenal.
sebab aku x kenal watak2 dalam tu.

tapi ade satu blog ni aku suke baca.
x laa suke sangat.
tapi pada aku menarik laaa.
sebab gaya bahasa nya yang sempoi.
mungkin sebab aku x biasa dengan input2 yang berbentuk fully ilmiah.
kompem aku akn scroll ke bawah.
bace x habes, bace beberape perenggan je.
hehehe.

tapi blog ni,
penulis nye bukan sorang.
ade 12 penulis.
certain penulis nye, mmg aku x suke sbb bahasa gune terlebih kasar dan terlebih open.
tp sesetangah penulis dy, besh laa bace.
direct je teguran dy.
secara x langsung byk pengajaran nye.
cume kene pandai2 ambek dan pilih laa.

ni yang aku jumpe dalam satu post dalam blog tu,


Well, mostly, apa yang aku perasan, ramai perempuan yang tak ada masalah bila nak berubah, adalah bila mereka berkawan dengan lelaki lebih dari berkawan dengan perempuan. Seriously, bila seorang perempuan tu ramai kawan lelaki, dia sure akan kurang stress dan kurang terlibat dalam masalah tikam belakang. Dunia perempuan is complicated. Jealous antara satu sama lain adalah rutin harian. Tikam belakang kawan adalah hobi persendirian. Dan macam-macam lagi. See? Nasib baik aku lelaki. So yeah, kalau ada orang bising-bising cakap korang ni bajet alim sebab pakai tudung, korang hanya perlu ignore.

Lagi pun kan, dari korang pakai tudung singkat berlilit dan berlapis lapis tu, baik korang pakai tudung labuh. Aku tau korang sejuk sebab tu korang pakai tudung berlilit-lilit dan berlapis-lapis. Tapi, kalau korang pakai tudung labuh, lagi mudah. Air flow pun elok. Dah la Malaysia ni panas. Ye tak?


Tapi serious shit, ramai yang nak berubah tapi suka tangguh. Then bila tangguh, sure tak sempat. Ianya macam "Aku berjanji yang aku tak akan mencuri" tapi belum sempat esok, dah mati. Mangkuk betul budak tu. Anyhow, you got my point kan?

Fact 1 : Girl akan nampak lagi comel bila pakai spect mata. 

Fact 2 : Girls akan nampak dua kali lagi comel bila pakai tudung.


hahaha. facts dy sangat best. :P
sangat suke cara dy cakap psl berubah. xde pon ayat skematik diagram kan.
that's why aku suke baca.
tapi yelaa kan, byk post dy ckp psl bercinta.
i mean penulis2 tu byk yang x mnyokong bercinta.
tapi ade gak yang bg tips bercinte pe sume.
macam-macam laaa.
aku bace cume yang aku suke jela kan.
hehehe.
kat sini bile bace, macam2 rupe nye ragam manusia ni.
lebih2 manusia2 bercinta.
mengarot pon ade.
kalau korang manusia yang macam aku,
boleh laa baca


fact 1 : sharing is caring
fact 2 : caring is loving
conclusion : loving is sharing?

NO WAY!
aku x rela bermadu.
hahahahahha.


.......

0 comments: