16 February 2011

keMALASan

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

ye. lame sgt x membebel panjang2. lepas krisis mesir tu, ntah nape. hilang desire untuk menulis, menaip dan membebel. sebenarnye alasan nye cukup mudah, MALAS. hahaha.

alhamdulillah
selamat tiba di MALAYSIA, tanah air terchenta aku ni. kepulangan yang disambut. pergh. sumpah terharu sangat sangat sangat sangat sangat. siyes, sayang gle kat korang lah. abah pun sampai pelik. kuat betul nilai sahabat sampai sanggup datang KLIA tengah2 pagi buta tok sambut aku sorang je pulak tu. wuuwaaa. rase bersalah gle. 

tuah rezeki mungkin, dari malaysia ke mesir, mesir ke jeddah, jeddah ke malaysia, semua dapat naek MAS. semua for free. tapi agak terkilan gak sebenarnye. yelaa, peluang naek charlie tu sekali seumur hidop ko tau. ingat semua org ke dpt naek kapal terbang TUDM tu. even dengar cerite y menakotkan, tetap rase rugi aku x dpt naek. xpe laa. xde rezeki.

n cube korg bayangkan, kitorg balik dengan beg 7 kg sahaja. ape je y dpt bwk. sek bek aku xde laptop. kawan2 aku y ade laptop, sgt kesian laa. laptop je mau dekat 2 kg. buku lagi, baju lagi. ade lagi tu sampai bawak 2 laptop tok kawan2 dyorg. mmg sgt kesian laaa.

urm, law org tanye aku, ape pngalaman aku, xde pon byk nk cerita. tapi perjalanan dari tanta ke cairo, cairo ke jeddah, jeddah ke kuala lumpur, mmg satu pengalaman yang x semua org dapat. lebih2 aku yang hilang spec aku. wuuwaaa. mmg mcm org buta la weyh. terseksa. aku ingat nk cerita kronologi perjalanan aku dari mula sampai habis, biar jadi kenangan aku sampai ble2. tapi bak kate org2 tua, kenangan yang terbaek ialah kenangan yang tersimpan dalam diri sendiri untuk kepuasan diri sendiri. ecece. padahal sebenarnye tahap kemalasan aku da almost infiniti. HAHAHA.

law nk tau, bace rumate aku pnye blog jela eh. byk gambo aku dalam tu. HAHA. sebab di mane ade aku, di situ ade dy. HAHAHAHAHA. kan ira kan? :P aku tau ko nk betah. ko mesti nk ckp, di mane ade ko di situ ade aku kan. HAHAHA. xpe la ira. y pnting, di mane ade kite, di situ ade apip. betol x?? ahahaha.


*letak name glamer ira, HAHAHA*

sampai je malaysia, abah terus bawak gi jenjalan. finally, satu family dapat jumpa. 23 ni angah da nak balik aussie. so before angah balik, abah bawak kitorg ronda semenanjung malaysia. dari johor ke pahang. tido kat kuantan. dari kuantan ke terengganu. then ke kelantan. merentas sempadan ke perak pulak. then turun balik selangor, negeri sembilan melaka n sampai balik JOHOR. mmg terbaek!! ni laa saat2 yang dirindui~~ :)

da la. sangat2 malas nk membebel lagi. x tau nape, kat sini xde nafsu langsung nk on9. pelik kan? mungkin sbb byk lagi benda nk buat. bila ye kitorg kene balik mesir? ade ura-ura cakap 8/3 kelas sudah mau start. jika sekiranya betol aku naik 8/3, mmg segala plan yang telah dirancang, akan terbatal serta merta. T_T

gambo akn di upload len kali ye. ;)

oh, ye. gusi ak sedang bengkak. mungkin sedang menunggu kehadiran third molar. so, xde info pasal gigi la ye. eheee.



.....


2 comments:

aku.dye.mereka said...

haha. femes meta blog akuuu

nur afifah samsudin said...

aik2 awt nama aku ada gak tue :D
ya d mana ada aku d situ ada hampa dua =p