21 February 2011

dush3.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

bukak2 fb,tengok asnan gamil.
asnan gamil uh group dak dentist tanta uni.
tetibe cakap tanta uni bukak 8/3.
pastu sume dok kecah psl tiket.
flight ble laa, bape kilo, transit mane.

dush3. 
gilak.
bukan aku x nak balik sane,
mmg laa nk balik.

cuma,
cuma,
cuma,

I'M NOT READY YET!!!!

please, please,please. 
tolong laaa.
jangan laa rosakkan mood saya y mmg x betul ni.
nak2 pulak ujung bulan.
dush3. 
mmg rase mcm nak bagi penyepak.
wuuuwaaaaaa.

x mau laa cm ni.
da la tiket punye harga melambung tinggi.
abah ngan mama lak nk gi indon 6-13 hari bulan ni.
mmg bermasalah laa law aku kene balik sblm 8/3 tu.
siapa la pulak nk mnghantar aku kat epot nnt.
dush3. 
sekali lagi rase nk sepak org.
x laa. nk tembak org, baru dramatik sket. hahaha.

hilang mood nk gi jumpe kwn2.
aduyai~~
benci gler.
ni y rase nk bg bom hiroshima nagasaki pulak.

kebaaabooom!!!!

ok. azyan mcm da x betul.

di saat mcm ni,
rase mcm nk tepon someone.
tp sume nga bz ek.
aduyai.
aah ek.
lupe, free call n msg tok besday aku still ade lagi.
7 hari kan.
n y pelik nye, tahun ni aku x gayut ngan sape2 pon.
8 pax aku.
4 lelaki.
2 perempuan.
2 kosong lagi.
hahahaha.
skrg kan da besar kan.
da kurg maen msg.
da kurg gayut kat tepon.
tahun lepas, tiap malam kot.
boleh laa. tym cuti spm.
skrg ni, not in the mood langsong.
arrghhhh.
biar laa. membazir pon, membazir laaa.
aku x peduli.
aku cume perlukan someone yang boleh aku nk lepaskan bengang aku skang.
wwaaaaaarrgghhhhh.
masalah nye aku x tau aku bengang kat sape.

dush3.

=.='

.....




0 comments: