18 February 2011

setahun berlalu. :)

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..



18/2/2010 - 18/2/2011

yup. blog ni da setahun!!!
bangga la plak. :)
hepi besday blog.
salu jd tempat membebel aku.
tempat merapu.
tempat meraban.
x tau laa sampai bile lagi aku akan membebel.
sampai kawen kot.
duh, gatal gler.
HAHHAHAHAHA.

ingat lagi,
dulu buat blog ni tym tengah sangat2 bengang n mara kat someone.
tym rase kosong.
tym rase xde sape nk dengar pe aku nk ckp.
so amik keputusan nk tulis blog. 
n orang pertama yang jumpa blog aku,
qutham akif.
yup, sape lagi. mmg hampeh. hahahaha.

ble selak2 balik tulisan lame,
terasa makin matang,
gaye bahase y berbeza, xde laa lagi x tentu arah.
semakin berusaha menyumbang kepada sape2 y da bazirkan mase bace blog aku.
eheee. even merapu masih banyak.
hey, sikit2 lame2 jadi bukit tau, ahaha.
dalam ni penuh suke duka,
tangis tawa, waduh. bunga punye bahase. i dun like laa. haha.

dari cuti SPM,
ke INTEC,
ke TANTA,
lastly balik MALAYSIA balik.
macam lame sgt je. haha.

eh, lupe. hari ni besday tuan punye blog jugak.
hahahaha.
walaweyh, byk betol wish.
aku x pasti laa mereka ni betol2 ingat besday aku ke atau atas bantuan FB kan.
eheee, lek laa. aku pon selalu cm uh. :P
pape pon, makaceh byk2. :)
xde sambutan pape pon tok besday aku.
same je hari ni ngan hari2 laen kan.
makin tua ade laaa. duh.

mama,
makasih sebab lahirkan anak ketiga ni 19 tahun yang lepas.
bela, jaga, bg makan, bg duit.$$$ eheee.
sayang mama.

abah,
makasih jaga kak lang 19 tahun ni.
terus laa jage ek.
sampai kak lang tua pon x pe. hehe.

along,
angah,
kak chik,
adek

thnx 4 the wishes. :)

x tau nape, aku terharu pd org y wish by phone call.
cam tacing sgt laaa.
sbb aku tau, kte sume student lagi.
sayang kedit mcm ape.
but, 4 a fren like me, sanggup tepon tengah2 malam,
mmg rase terharu gile2 laa.

start with,

ATON
then aton pas kat MIMIEY

pastu APIP

then QUTHAM
yang HAFIZ ade nyelit gak.

pastu AKIP

then QUTHAM balik
menyampaikan wish dari FARA.

thnx guys. =D

manusia2 yang msg aku,

aina nadia
mimiey
ain
eiyra
qutham
shazlia
hafiz
noramalina (AMAL!! :P)
safwan
syaza


sweet sangat.
makaceh byk2.
:)


yang wish kat fesbuk lagi.
ramai sgt laa.
x mampu nak tulis.
eheee.
thnx again.
thnx atas doa2 korg.

but EIYRA's BLOG was the best!!
post tepat kol 12 mlm uh.
walaweyh. ko ni ira. kte baru rapat 5 bulan ni.
tapi ko da mentacingkan aku.
duh.
HAHAHAHHA.

Ya Allah Ya Tuhan ku,
aku bersyukur atas nikmat usia yang Engkau berikan,
berilah aku umur yang panjang untuk terus beribadah kepadaMu,
berkatilah perjalanan hidup ku.
permudahkanlah segala urusan ku.
redha lah atas setiap perbuatanku.

selit jap.
tahukah anda?
benda paling kuat dalam badan manusia ialah ENAMEL.
selaput luar gigi. lebih kuat berbanding tulang.
second paling kuat ialah DENTIN,
lapisan bawah enamel.
kekuatan dy kurang sikit dari enamel tapi masih lagi lebih kuat dari tulang.
so bayangkan lah.
hebatnye ciptaan Allah sampai semua orang mempunyai bentuk gigi masing-masing yang tersendiri,
yang x sama dari orang laen,
dan dibentuk cukup cantik,
dengan bahan yang lebih kuat dari tulang.

SUBHANALLAH.

(kitorg ukir gigi pakai lilin pon asyik failed je. =.=')


.......

1 comments:

eiyrararara said...

wiwiwi. dah update blog cik besday girl? bukak bukak, eh eh, ada nama saya laaa. alaa, ko plk wat aku tacing ni. :)