30 December 2011

fatrah imtihan.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..


banyak sangat benda yang berlaku pada aku kebelakangan ni.
banyak sangat sampai buat aku terfikir, mungkin ini lah cara Allah nak mematangkan aku.
tak sampai dua hari lagi, dah akan masuk 2012.
aku pon bakal meninggalkan zaman TEEN. dah masuk zaman puluhan dah. macam tua sangat laaa pulak. hehe.

semakin meningkatnye usia, 
semakin kurangnya waktu yang Allah beri kat muka bumi ni.

all the best GIGIan!!

papepon, aku dah nak masuk fatrah imtihan. berakhirnya sem satu. mid-year exam.

jadual pun sudah keluar.

14 JAN
GENERAL PATHOLOGY

16 JAN
ORAL HISTOLOGY

17 JAN
BIOCHEMISTRY

18 JAN
DENTAL MATERIAL

21 JAN
PHYSIOLOGY

23 JAN
SPECIAL ANATOMY

24 JAN
MICROBIOLOGY


gaaaaahhhhh! OH, biochem, DM berderet 3 hari. tu kalau pengsan, x tahu laa nak kata.

kata-kata yang diambil dari seseorang.

study pulun gila-gila,
tapi doa kene  lebih bersungguh-sungguh.

stay up setiap malam,
tapi bangun tahajjud jangan lupa.

hafal semua fakta gila-gila,
tapi hafal Al-Quran jangan pandang sebelah mata je.

akhir sekali, wujudkan sifat kebergantungan pada Allah.
InsyaAllah berjaya dunia akhirat.

wish me luck. saya nak yang terbaek untuk diri saya jadi saya perlu berusaha sehabes baek untuk mendapatkan yang terbaek itu.

away from blog for a while. erm, kalau berjaya lah. hehe.



.....





0 comments: