23 June 2011

asal xde mood je, nak update blog. bile nak study ntah~~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..


ahad ni aku bakal exam physic.
3 hari gap.
tapi semalam dah tido dengan sangat banyak nye.
sangat-sangat banyak.
lepas maghrib dah tido.
bangun semata-mata untuk semayang isyak
pastu sambung tido balik.
pastu bangun untuk subuh.
pastu tido balik.

sekarang rase,

WUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHH!!!!!

marah dengan diri sendiri.
errrggghhh!!!

geramnye.

aku ade 4 buku physic

dah macam buku fizik aku dah.
 4 buku fizik aku, kaler ni la. hohoho. credit to apip. =)


campur siket statistic.

macam x sempat.
tapi sempat je tido.
memang laa rase nak ketuk kepala sendiri ni.

bak kate status hajar semalam,
dah 40 hari struggle untuk exam.
patot laa kepala, badan, otak dah letih semacam.
and ade 12 hari lagi.
4 exam lagi.
exam 53 hari.
pergh.
hanya didapati di mesir ye.
meh datang study kat mesir kalau nak rase pengalaman.

dah cukup,
nk ketuk kepala sendiri lagi sebab boleh update blog.
dush, dush, dush.

=.="

........

1 comments:

Shazlia Razali said...

asal x de mood je, aku baca blog kau ! bila ntah nk study ! hahahahaha :P