28 June 2011

.............................................................................................................................................................................................................

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..


tak nak exam lagi.
tak nak exam lagi.
tak nak exam lagi.
tak nak exam lagi.
tak nak exam lagi.
tak nak exam lagi.



penat.
letih.
penat.
letih.
penat.
letih.
penat.
letih.
penat.
letih.
penat.
penat.



boleh x,

kepala aku, hati aku, minda aku, jiwa aku, otak aku, nafsu aku, keinginan aku, naluri aku,
semua dah tak menghadap exam lagi.

blerrggghhhhh!!!!!!



siket je lagi azyan.
dua paper written je lagi.
plus satu oral je lagi. 
in 5 days,
u'll be freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~~~

4 JULAI 2011

bertahan.
bertahan.
bertahan.



kejap je lagi.
46 hari boleh tahan.
takkan 5 hari lagi x boleh tahan.
dapatkan mood balik.
get back on track.
sila tinggalkan

BIGBANG
TVXQ

JYJ
SUJU

2PM
JAY PARK

and sape-sape laa lagi.

please, please, please, please.

T_____T

mcm mane nak gambarkan perasaan mara dekat otak yang x boleh nak kawal hati????


Shiganeun haegyeor-hae jurira~


......






1 comments:

Anonymous said...

banyak bersabar dan kuatkan iman...kak lang kan strong...istifar banyak2...moga2 ALLAH permudahkan...