11 June 2011

.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..






T________T


rasa tak kuat.
rasa macam nak give up.

Ya Allah,
kuatkanlah hati hambaMu ini.
sesungguhnya aku insan yang lemah.
jauhkanlah aku dari bisikan-bisikan syaitan yang melemahkan aku.



sesungguhnya Allah takkan menguji hambanya jika Allah tahu bahawa hambanya itu tak mampu itu tempuhinya



AZYAN
anda perlu dapatkan MUMTAZ. ISLAM tengah tunggu anda tu.
macam mana nak tolong ISLAM kalau tak dapat MUMTAZ????
jangan give up.
study, study, study!!!



.......

4 comments:

aLi said...

heh,..selamat ke"study"an.
ko penah dengar x lagu ni,ak nak suggest utk mereka2 yg nak exam.di saat kite kdg2 rase lemah.
http://www.youtube.com/watch?v=OD2COX4wTSA
doakan aku jugak!!

AzyanAaziz said...

makaseh2. ko pon same ye. :)
baru fes tym dengar. sedap. lirik dy wat aku tersentuh. haih. kerja nk merungut je, bukan nk bersyukur. huhu. thnx luqman. sama2 laa ye kita saling mendoakan ye~~

nabilahmk said...

Bittaufiq yann!!! Semoga dipermudahkan oleh ALLAH. Do your best!

AzyanAaziz said...

=D
thnx nab! ameen~~