04 January 2011

berangan.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

tadi aku berangan.
yela. kate nak exam.
x kan 24 jam pikir pasal buku je kan.
mengong gak pale aku law mcm tu. 
so aku pun berangan.
hahahahaha.


ape yang dapat aku konklusikan dari aktiviti berangan aku tadi tu.
kan best kalau la ada hamba Allah,
yang nak nyanyi kan kat aku lagu  mcm ni,

I'd never ask you to change
If perfect is what you're searching for
Then just stay the same

So don't even bother asking
If you look okay
You know I say

When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are
And when you smile,
The whole world stops and stares for awhile
Cause girl you're amazing
Just the way you are......


woooooaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh.
best gilak kot.
HHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA.

sah mmg aku da mengong pas bace zoology ngan histology.

*ye, aku tau post kali ni xde manfaat bg org yang bace. 
membazir mase je kan. hahaha. *



......


0 comments: