14 January 2011

ikan jerung.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

PCT bakal wat Family Day.
lebih kurang macam hari sukan masa zaman sekolah dulu-dulu,
agak kelakar la bila da besar2 mcm ni semua orang semngat rumah sangat.
HAHAHAHA.
tapi xde pun la sukantara yang paling aku benci tu.
mostly, sukaneka. pastu ade la malam kebudayaan.
tapi kan, tapi kan,

KITORANG TENGAH EXAM!!

aku baru habis 2 paper.
ada 6 paper lagi.
x pe la. kadang2 sibuk la mengajar kita cara terbaek tok menguruskan masa kan.

dan aku x tau la nasib badan ke ape,
tapi aku dapat rumah BIRU jugak.
HAHAHAHAHAHA.
teringat kat KHALID.
tapi kat sini, biru tok SHARK.

NGAP,NGAP,NGAP. ;D


SHARK

HORNET

SHREK (yang ni paling aku x paham kewujudan karakter ni. HAHAHA)

SPIDER

peringatan wat diri sendiri,
kita selalu rase diri kita da sempurna.
salah orang lain, cepat je kita perasan.
kalau orang tu buat baik, jarang pulak nak sedar,
anggap diri sendiri bagus je.
kalau bercerita, selalu menyalahkan orang laen je kerja nya.
padahal x sedar, diri sendiri punya salah.

kita selalu nak menang,
bila menang, kita rase kita la paling hebat,
tapi kadang2 kita x sedar,
kehebatan tu x bergantung pada kejayaan semata,
tapi bergantung pada usaha dan Redha Allah,
mana tahu, kejayaan yang kita dapat tu,
istidraj dari Allah,
nikmat yang diberi pada manusia yang sememangnya jauh dari Allah.
nauzubillah.


.....

0 comments: