08 January 2011

sibuk.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

pergh. sangat penat.
rase mcm sibuk sgt hujung minggu ni.
tapi sempat lagi lak nk on9.
HAHAHAHAHA.
next week da nk exam.
tapi ble tgk buku zoology tu,
alahai, ngantuk nye~~ eheeee.

tapi mmg betul la.
nak cerita kesibukkan minggu ni.
i mean hujung munggu ni.
kat sini i cuti khamis jumaat okeyh.
so, hujung minggu tu refer pada khames jumaat la.
PCT wat byk gle program
ok,tipu, xde la byk giler. 3 je pun.
tapi 3 program dlm 2 hari??!!
mak aiih. sumpah penat.

mula dengan rabu.
mlm tu ade meeting UPP.
UPP tu stands 4 unit penerbitan dan dan dan... alamak, aku lupe. hahaha.
disebabkan aku ajk terkecil, aku terkecuali.
ngehngehngeh.
sian ko ira. sabar ek~
ko kan editor berjaya.
meeting kan sunnah nabi.
so, aku di rumah pun tido.
n guess what,
aku tido 11 JAM!!!!!!
mak aih, mmg bangun tido, rase nk menangis la.
sebab keje sangat2 byk.
aku mksodkan, SANGAT-SANGAT BANYAK!!
telinga aku ni da pekak ke ape ek.
x sedar langsung bunyi jam.

khamis,
kol 7.30 da turun.
training netball.
HAHAHAHAHAHAHAHAH.
ye, aku juga rase nk gelak aku main netball.
xpela. kuruskan badan.
bkn maen tok siyes sgt2 pun kan.
enjoy2 sudah.
sejuk gle gaban.
tangan sume kebas.
maen ckp keluar2 asap.
lawak2. hahaha.

 kol 9.30 habes, direct pergi pasar.
segala bagai benda beli.
strawberry y terbaek!
penat gle kot.

balik sampai rumah, siang ikan, ayam n bla3.
wat duty plak.
kene pulak sental dapur yang rupe dy da mcm, haih. x mampu nk sebut,
segala usaha di kerah.
terima kasih mr. muscles!
HAHAHAHAHA.

kol 3, gerak pergi CASA IMPIAN.


okay la program ni.
ajar mcm2. seronok jugak la gelak2 ketawa,
meski diperli oleh k.husna 2 kali dlm speech dy.
hahaha.
 rumah tingkat 8 mmg terbaek~

rabbana, hablana min azwajina wa zuriatina qurrata a'yun. wa ja'alna lil muttaqin na imama

balik uma kol 7.30. aku x peduli. aku nk tido jugak kejap.
penat gilak kot.
 8.30 nadia kejut bagun.
 siap2 sume, turun bawah.
tgk2, azhari da menunggu. maap ye lambat. eheeee. =P
bergerak ke umah MM9.
untuk ape?



ye, untuk ini.
TERBAEK~~~

dapat lak dengan kak amani.
timbalan pengerusi II PCT.
mmg gila terbaek.
mama, papa, bibik, along, angah, adek.
thanks bagi tumpang tido semalam.
masakkan korg mmg sedap. ahaha.

pagi, pas qiam, kene siap.
intermatch netball.
gilak la. kol 7.45 baru nk gerak balik umah.
kene kumpul kol 8. mmg kelam kabut la.
sempat lak aku muntah pagi tu dek perut n kepala y kepenatan aku rase,
eheeee. then, bergerak ramai2 ke istad gam'ah yakni ni sibar bay. ok, aku x tau mcm mane nk eja. hahaha.

ASNAN GAMIL!
maen kalah mati.
dental 1 team.
1st year medic, 3 teams
2nd year medic, 3 teams kot.
3rd year medic, 1 team.
4th year 1 team.
cuak gilak kot.
first match.
lawan kumpulan takmiyah bil bidh.
medic 2nd year.
alhamdulillah, menang.
wohooo. meskipun aku hanye manyumbang 1 gol dari 11 gol.
HAHAHAHAHAHA.
ko mmg diva ganu terbaek la syazana!!


diva ganu beraksi. HAHAHAHA.

second match,
lawan red wings.
medic 1st year.
lawan zaiyan kot. hahahaha.
n kalah~ xpela. xde rezeki.
pas lawan, dak ASNAN GAMIL terus chow balik dulu.
maap ye korg sume.
kitorg exam before winter break.
korang medic, exam pas winter break.
so kitorg berangkat pulang beramai2 dengan jersi MEP ngan sweater MEP.
terbaek~



sampai ma'rad semula,
sume kerumun selera tanta.
kebulur bhai.
sekali, selera tanta penuh daaa.
so, bungkus bawak balik uma masing2.
pas mkn, semayang,
sume terlentang.
PENAT GLE!!!!
so, aku x pergi kelas UPP.
belajar software ape ntah.
maap ye, sy tertidur. eheeee.

congratz korang~~ ;D
 
bangun tido, dpt tahu red wings la johan.
pergh, bangga la jugak sbb kalah ngan johan.
HAHAHAHA.

terasa la pack hujung minggu ni.
tapi, bak kate sape ustaz nazrul kot.
kita rase sibuk pun, kte belum lagi sesibuk Nabi Sulaiman A.S.
bak kate damak, presiden prubatan 10/11,
ramai lagi manusia kat dunia ni yang lagi sibuk dari kita.
(ex-kolej 'itu' ye damak ni. bangga kot!)
so azyan,
jangan bagi dalih, tapi kate la, BOLEH!

next,
exam!!!!!

wish me all the best.
pray for my success okayh?!


.......

0 comments: