02 January 2011

siapa dye ni?

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

yela. aku tau aku bukan ade dekat tanah air.
aku duduk jauh beribu batu dr tanah tumpah darah aku tu.
x bermakna aku x amek tau psl negara,
skang kan dunia da canggih.
ade FB,
ade twitter,
ade blogger,
ade youtube.

ape yang mengheran kan saya.
siapa dia nie???!!!!




semua orang duk sebut pasal dy,
link kan sane sini cte pasal dy,
satu rumah aku mcm blurr n tertanye-tanye.
sape hamba Allah yang tetibe femes sgt ni.

so, kitorg telah buat homework ko tau.
kaji pasal mamat ni.
macam xde kerja laen.
HAHAHAHAHAHA.

yang aku tahu,

nama dia KHAIRUL FAHMI CHE MAT
dulu sekolah dekat JOHOR. ;D
pastu pergi skolah bukit jalil
jadi golkeeper kelantan.
tym piala AFF Suzuki, jadi golkeeper Malaysia.
dapat ranking ke-5 twitter world-wide
terpaksa buat akaun fb y kedua sbb terlalu ramai org add
n lastly, dy ni sudah BERTUNANG.

tu jela y aku tau.
tapi macam fenomena luar biasa la bila org sume bercerita pasal dy.
ape y jadi sebenarnye mase piala AFF Suzuki tu?
apsal dy sorang je y femes giler2?
ape yang dy da buat?
blurrrr~~~

siapa2 y boleh gitaw aku sumbangan mamat ni pada negara, sila la gtw aku ye.
saye x mau ketinggalan dlm cerita berkaitan negara ni.
sila la bantu saya dan rakan2 sy menghilangkan kebingungan ini.
kerjasam anda didahului dengan ucapan terima kasih.

HAHAHAHAHHAHA

......

3 comments:

Anonymous said...

oit..lom tunang lg la..
pi blog awek dia elia.. jejariruncing.blogspot.com

azyan anak aziz said...

duh,mane aku tau. kat tenet kuar gitu. sbb tu aku suh cte kat aku psl mamat ni. sbb pe y kluar kat tenet bukan semestinye betul kan. adeyh.

azni said...

kak lang xreti nk search cari info y relevent..cmner nk wat research ni.. :)