12 April 2010

buntu..

ok..mmg sgt buntu skang..sbb rasa otak dah beku..mcm otak x berfungsi..haha..4 bulan punya cuti, kepala terus blank habis..


semalam mira wat hw math dy..


"kak lang, 11x12 bape?"


n aku mengambil mase dkat 5 mnit baru bley jwb..


132!!


hahahhaa..cm bodo je..soalan senang tu un bley tercengang memikirkan jwpn..haish..otak n minda..sila berfungsi dgn aktif seperti dulu..


2 hari lepas, g jedai lampu..pas2 abg y keje tu cite, keje dy RM17 je sehari..masok dlm keta, abah terus tnye,


"law 17 ringgit sehari, sebulan bape?"


"urrr..urrr.."


hahaha..ape lagi la..teros seluk enfon kat poket..teknologi zmn skang kan mmg memalaskan manusia..haha


"Ya Allah..lambat nye otak ko nk kira..510 la..xkn baru cuti bape bulan, congak un da x reti"


dush2..amik ko..kene perli ngan abah..hahaha..malu2..cm ne la +math bley dpt a+ ni..wat malu ckgu mariah je..ckgu, sy mnx maap..otak sy y x nk membantu sy..hahaha..


so ni blom g study lg..law da g,hampeh..org un x caya ot bley dpt str8 a, p soalan2 mudah un x ley jwb..haish..wat malu kaum keluarga,rakan2 seperjuangan,skola,kaum,bangsa, agama n negara je r aku ni..haha..


lg satu, aku buntu tol enfon aku ade kat ats skang..da 2 ari org indon uh x dtg..jd ari ni aku igt dyorg un x dtg la gak..aku un wat je r gaya bese dgn meninggalkan enfon dlm bilik..aleh2 mereka dtg la plak..pas2 teros nek ats n memekak..waduh2..gua malu dong mahu nek ats sorg2..p enfon kat ats..bley mati kebosanan je cm ni mnghadap laptop ni je..huhu..


pas2 ngat kan nk upload gmbo ari ni..sekali camera merah un kat ats..haish..potong steam tol la..aku ni da la mo0d rajen sekali sekala je nk dtg..nmpk gaya, 2 mnggu lg la aku upload gambo..hahhaa..


erm..ari uh,g jln blog qutham, mcm nmpk nama aku..p nk abaikan un, bley kan??!!..hehe..=)..sy kan pemalas..


sudah..cukup panjang la ni..kang mata aku lak juling..hehe..



....



0 comments: