01 April 2010

x tau nk tulis pe..

ok..ble aku ckp aku xtau nk tulis ape, itu adalah kebohongan y besar..kerane sepeti bese, aku akn membebel ngn sgt pnjg smpi aku un x sdo, mate aku un da juling..haha..power rabun kompem da nek..x berani r nk check..kang kene bebel ngn abah ngn mama..hehe..


erm..ari ni besday angah..so,


hepi besday angah..all ur best in ur life..=)


y interesting nye,angah hadiahkan diri dy blog!!..haha..kol 12 mlm td mase dy la dy da kecah kan dy wat blog(maksodnye kol 8 lbey kat msia la)..ok..mngenai blog aku ini, dy tdk tau..maka kene,


shhhhhhhh..shhhhhh..


mau kene smbelih aku law dy bace blog aku ini..ayt dy y aku da kompem ku0 dari mulut dy..


lang, bahase terok betol!!..cm ne nk martabatkan BM ni law ko gune bhse g2..da la angah x paham bahse ko gune..angah x pham btol la bdk zaman skrg ni..haish..(pdahal beza umo 3 taon je..cm la ade pbezaan zaman sgt..=p)


mat2 indon suda mule memekak kat uma aku..haish..bingit tol..huhu..n pling aku benci, ROKOK!!..i really hate smokers..uhuhh..aku x suke la..sila la merokok kat luar rumah..=(


erm..ramai tnye nape x ley komen blog aku..jawapan nye ialah, aku y tidak membenarkan..hahaha..maaplah..aku x mo tau komen sape2..biarlah mereka komen pd diri mereka sndiri je..aku x mo tau..hehe..sbb aku bygkan bende ni diary aku..jd mane ade owg y bley komen diary owg len..sbb uh aku x nk tau un sape y bace blog aku..diam2 suda..haha..


Qutham, ko y mnx pndgan aku..mmg la aku da dpt membebel blk..aku law bab bg pndgan mmg suke..hahahaha..ko ptot gembira tau aku da membebel cm ni..n lg satu, aku x mo behenti beharap..aty manusia kan cm batu..law pjok lame2, ntah2 ko un cair..n akhirnye dpt la aku tgk pic ko..hahaha..


syida..aku mnx maap..aku nk tenangkan ko..p aku un x tau cm ne..sabar eh..Allah kan tau ape y terbaek wat ko..kesilapan ko uh bley jd pngajaran tok ko pd mase dpn..kan?..kan?..sesungguhnye Allah bersama ngn owg y sabar..


mlm td ade owg risaukan aku..hahaha..terharu gle seyh..sek bek x nngis..ok..ni da over..hahaha..aku un senanye risau..sorg2 kat uma ngn mat2 indon ni..p sek bek la..abah g keje kol 10..kol 1 da blk..kol 3 baru pegi lg..haha..ni la beruntungnye ade ayh y lecturer..sbb mnggu ni study week..abah x de klas..ni y nk cari suami lcturer ni..hehe..


ape ko merapu ni azyan..test JPA x jwb lg..interview x ready lg..baju x de..kasut x de..erk?..ni y ko pk azyan..MELAMPAU!..haish..xmo la cte psl ni..bosan~


ya Allah..aku semakin bosan kat uma ni..lenguh tengkuk..nk baring2..haish..huhu..ok..ckup azyan..ckup!..




...


0 comments: