23 April 2010

penderaan di intec!

wahaha..ok..setelah 5 hari di intec,aku kembali semula ke umah y bising ini..hukhuk..aku x mo cte psl intec..sbb ari petame lg,dy da bg taklimat or dgn kate laen, amaran keras..


anda dilarang sama sekali menulis cerita y pada pandangan kami boleh menjatuhkan name INTEC..jika anda di dapati berbuat demikian,pihak kami tidak akan teragak-agak menarik semula penajaan anda..


wahahaha..x nak aku..bak kate nawal, orang bodo je nk tolak scholarship JPA ni..tp pada dasar nye, seronok la dok sane n meniti hidop bergelar siswi..ceewaah..


so dak kisas y dpt JPA 6muslimat n 9mslimin..ok,secare jujur..aku x knl un mslimin y dpt..haha..ade uh,muke y sumpah aku x pena nmpk kat kisas..aku y terlalu siqoh kat kisas ke atau dy y low profile sgt?? aku un tdk tahu..haha..n y paling bersyukur,satu ekor un dak kisas x mohon course same ngn aku..fuuuuuuuuhhhh..lega~


ok..bkn itu y hendak di ceritakan..aku nk crite tentang pnyakit diri ini..penderaan yang dihadapi di intec...wahahaha..


saya mngalami alahan terhadap ekon..or ejaan skematik dy,air cond..tolong r..nk sesak nafas aku idop 5 hari kat situ..cm nk pengsan un ade..ok,ini over..hahaha..


so mcm mane sy nk survive pas ni???..kelas ade ekon,kuliah ade ekon,pejabat ade ekon,dewan besar ade ekon..sume ekon la..ya Allah..gi mne ini..baru 5 ari ni, aku da kene selseme,batuk n skt tekak y almost critical la..gle la cm ni..wuuuwaaaa..='(..n skang badan aku da mule panas..yeehaaa..akhirnye aku demam..hahaha..


haish..nk wat cm ne..da dianugerahkan hidung owg kampong..hahaha..bkn aku x tahan sejok aw..x sejok un..p aku x ley nk mnyedut udara y dikeluarkan oleh ekon terbabit..mcm x ckup oxygen je..siyes..x tipo dow..sape lah y cipta ekon uh..nk je aku sembelih..huhu..


so mcm mne nk wat mdical check up demam2 ni..terpakse la tngguhkan dulu..xpe2..ade smnggu..sempat baek pnye..insyaAllah..


tgh gmbira kerana sorg kwn sy sudah pulang dr perantauan..hahaha..akhirnye..mskipon mcm nk marah plus mncarut2 pd dy, tp aku sgt suke dy blk..sbb sy da lame x men msg ngn dy..haha..


pas2 ari ni gak terkujat..bukak sorg kwn pnye formspring pas2 ade soalan,


azyan itu siapa?


waaahh..sgt terkejut..x sngka diri ini femes..hahahaha..azyan itu manusia la..ape la..haha..g tnye soalan bodo lak..


ok,nawal da membebel psl intec..x ley blah..sume gambo2 uh dy rembat dari ana punye fesbuk..jd cerita aku same je la ngn cite nawal..sbb aku sntiase berkepit ngn dy..hahaha..


oh badan, cepat la baek..saya nk wat mdical check up..nnt sy x dpt fly..huhu..


ok..cukup la..pale da pusing2..nk tdo..tp bingit..nk rehat..cukup itu cukup azyan!..


time to rest..=)


...

0 comments: