05 April 2010

JPA selesai~

hahhaa..besh gle ot da lepas..dapat x dapat tu len cte..sbb da berusaha kan..hehe..


alamak..baru teringat..lupe nk amik gambo..huhu..law x bley tayang..haha..aku kene ari first n i was in the first group..wahaha..bley byg x..kol 9.10 td aku sudah selesai semuanye..alhamdulillah..


x mo cte psl ape y jd dlm bilik uh..kerana sungguh x adil bagi sape2 y blom kene interview uh..mane aci..aku x mintak tolong sape2 un..kan?..kan?..haish..


tp secare am nye, JPA ni x de un soalan-soalan maut..y tyg kat blog batch uh, hampeh..satu un tidak ade..sek bek aku x study..hahaha..dasar2 JPA??..lagi la..sehuruf un dy x tnye..naseb la sape y da hafal td..


tym sampai uh, akak uh pesan..

"semua kene pki kasut formal ye..sape pki kasot bunga2 ke, sneakers ke, kasot bola ke, tidak di benarkan masok jmpe panel..yang lelaki, wajib pki tie..xde tie un x ley masok"


sek bek aku pki formal aka kasut feminin nk mati..hahahha..geli sey tgk kaki aku..mcm kaki owg da tua.hahaha..padahal aku masih lg seorg budak kecik..=P


ingatkan kat sane x jumpe dak kisas..amik ko..3 owg ade..nasuha, tasnim ngn farah afiqah halim..x pe la..dyorg un gaye aku je..hahaha..y x ley blah..aku jmpe kwn2 dr skola rendah sampai skola menengah..so nk aku wat gaye cm ne.??.law jmpe kawan2 hidayah, aku ckp gune 'ana anti,kte awk', ble jmpe kwn bandar putra, aku ckp 'owg,syaza,aku ngn ko', law dak kisas cm nasuha uh, 'aku ko je la'..hahaha..tu lah name nye kekeliruan identiti..aku bley jd owg y sopan santun mngalahkan puteri2 raje uh n jd seowg y selambe ikot pale aku je..hehe..2 la kelebihan masok pelbagai jenis sekolah y berlainan ragam n biah..hehe..


mlm td aku tdo lena je..cm x cuak un nk intvw..ntah la..based on my interview kan, aku rase mereka x amik kire sgt un interview uh..gaye panel2 uh..cm ne ek nk ckp..ntah la..y pntg kami sume rase, intview ni sekadar nk cukup syarat je..ye la arn 10% je dy amik kire..jd pd manusia y wat research mcm ape uh, mgkin korg akn rase wat letih korg je study byk2..lg un akak uh ade ckp lg,

"jgn ingat adk2 da wat ngn bagos interview ni,adk2 akan dpt..ni bkn penetu korg dpt ke x dpt.."


jd aku x nk letak harapan un pd JPA ni..law y terbaek tok aku kat local je, aku terima..mane2 un bley kan..y penting akhirnye jd manusia bergune-cilok ayt abah..agagaga~


alhamdulillah..Allah permudahkan segala urusan ku dr rumah sehingga selesai segala-galanye..




....


0 comments: