03 April 2010

x sdo..

ari ni..sgt2 x tau nk ckp pe..x tau nk wat pe..kdg2 pe y kte harapkan lebey dr ape y sepatotnye..


azyan..jgn sdeyh..hidup masih panjang..teruskan hidup juga..Allah xkn mnguji manusia di luar kemampuan manusia itu..


tensen adalah normal..p tensen atas perkara gle adalah tidak normal..


azyan..kenape ko begini mlm ni..sesungguhnye aku un x tau..


ooooo masalah..sila la tnggalkan saya sebentar..izin kan lah saya berehat dengan tenang..saya nk tumpukan pd interview saya dulu..saya x nk pk psl ni dulu..


perkara kecik?..ye..sgt2 kecik..p telah dibesar-besar kan oleh aku sendiri..ko mmg bengong azyan..


jgn pecaye kan manusia laen melain kan pecaye pada diri sendiri..cilok ayt novel mane ntah..yup2..hampir betol..p aku pecaye pd ALLAH..sesungguhnye aku lupe..aku melatih diri bergantong pd manusia..sedangakn manusia itu akan mati..tp ALLAH kekal selamanye..


azyan betol2 gle n merapu mlm ni..sok x nk on9..x sanggup nk bkk fb..tnggu la pas ari isnin..xnk dekat un ngn lptop ni..hati semakin sakit jiwa semakin parah..


YA ALLAH..tolonglah hamba mu ini..aku hanya mahu yang terbaek tok aku, dy dan semua..leraikan lah segala kekusutan y melanda..sesunggguhnya, engkau lah yang MAHA BERKUASA..


ameeen...

0 comments: