29 April 2010

maafkan aku...

bape ari x membebel..ari ni pon x nk membebel panjang..


um..bape ari lepas bace blog mirol..n otomatik, rase bersalah..mule2 cm bengang la gak..haha..aku ni mmg cepat bengang ngn owg..p lame2 aku rase bersalah sangat..yup..kami y kat INTEC x rase mcm mane kawan2 yang lain rase..ktorg x mngalami kekecewaan y org len hadapi..ktorg x rase pe orang len rase..erm..alhamdulillah..ktorg dapat ape y ktorg nak wat mase ni..p belom tentu, ktorg akan dapat ape yang ktorg nak kat mase depan nanti..


mungkin, tym aku, nawal ngn hayyan cerita psl INTEC, ktorg lupe nk pikirkan perasaan kawan2 ktorg yang x dapat..atau y belom dapat..tapi aku bercerita bukan dgn niat nak jeleskan orang or nak bangga diri..ni ak la..x tau nawal ngn hayyan..haha..tp aku rase, dyorg pon same..xde niat langsong nak wat org iri hati..


aku cerita tok aku..tok diri aku..aku nak cerita kat blog tentang khidupan aku..as if it is my diary la..jadi ble aku bace blk,dpt kenang blk pe y jadi kat idop aku..xde terlintas pon nak bangga diri ke ape..


jadi..


aku nak mintak maap la kepada sape2 y bace blog aku pas2 terase or jeles or iri hati ngn pe jua y aku cerita..sorry..


p korang ingatlah..kitorg y da masok INTEC ni, blom tentu fly kalau Allah x izinkan gak..dlm mase 3 bulan,mcm2 boleh jadi..mane tau tetibe sakit ke,accident ke, or meniggal..nauzubillah..semoga Allah menjauhkan ktorg dari semua tu..


lastly,aku daoakan semua kawan2 aku berjaya dalam khidupan mereka x kire la oversea ke local..y pnting jadi manusia bergune dunia akhirat..



ameeeeen




.....






0 comments: